Kosta położona ale remont obok trwa więc dojazd to nadal dramat. Nawet logo się pojawiło….Jak sytuacja w Ząbkach? Nadal kładą tą kostkę? Jest szansa na szybkie zakończenie tego bałaganu?
O kurde nie ma już klepiska przed SCKosta położona ale remont obok trwa więc dojazd to nadal dramat. Nawet logo się pojawiło….
Kurcze nie byłbym taki pewien tych dwóch lat, w przypadku naprawy płatnej, owszem obowiązują dwa lata od naprawy. W przypadku naprawy gwarancyjnej gdzie płatnikiem jest Tesla, ochrona kończy się z końcem gwarancji.Dzięki, chyba mnie przekonałeś żeby nie martwić się końcem pełnej gwarancji, Układ jezdny + bateriw, a więc HV mam gwarancje do 192k km, a kompresor + supermanifold już mam wymieniony, więc chyba zgodnie z prawem na naprawę mam znów 2 lata gwarancji.
Nie, w przypadku naprawy gwarancyjnej gwarancja na wymienione części zaczyna biec od nowa. Jeśli Tesla daje 4 lata gwarancji na cały samochód to na wymienioną gwarancyjnie część też masz 4 lata gwarancjiKurcze nie byłbym taki pewien tych dwóch lat, w przypadku naprawy płatnej, owszem obowiązują dwa lata od naprawy. W przypadku naprawy gwarancyjnej gdzie płatnikiem jest Tesla, ochrona kończy się z końcem gwarancji.
Okres ochrony gwarancyjnej zależy od woli gwaranta. Jeżeli go nie określił, przyjmuje się, że wynosi 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar konsumentowi.
Jeżeli gwarant wymienił wadliwy towar na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od chwili dostarczenia klientowi wymienionego lub naprawionego produktu. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części, np. wymienionej karty graficznej w komputerze.
Podstawa prawna: art. 577 § 4 i 581 Kodeksu cywilnego
konsumenci, czyli osoby fizyczne dokonujące zwykłych zakupów
Mylisz dwa pojęcia - rękojmi i gwarancji. To co cytujesz dotyczy roszczeń z tytułu rękojmi - po zmianie przepisów niektórzy przedsiębiorcy nabyli prawa dotyczące rękojmi które wcześniej przysługiwały tylko osobom fizycznym. Gwarancja na produkt to zupełnie inny temat, jeśli w warunkach gwarancji nie ma zapisanych osobnych warunków przy zakupie przez firmę to stosowane są warunki ogólne.Nie znam się, lecz pragnę zauważyć, że te przepisy mogą dotyczyć jedynie osób fizycznych.
Kiedy przedsiębiorcy przysługują prawa konsumenta
Logo serwisu Biznes.gov.pl z orłem RP, umieszczone na czerwonym tlewww.biznes.gov.pl
Mój cykl ładowania S-ki (free SuC):Chciałbym zauważyć, że pomimo iż w nawigacji SC Ząbki był wieczorem oznaczony jako wyłączony (reduced service) to jednak działał i dało się dojechać od strony centrum.
Dziwne te statusy Tesli, nic nie miałem do stracenia (LR - właśnie dlatego) bo i tak dojechał bym do domu (leciałem z Suwałk) ale się zainteresowałem co to znaczy ten reduced service więc zajechałem i okazało się że lewa cześć SC działała jak nawiedzona. Oczywiście grzały się tam głównie leniwe koty w S-kach, pewnie z darmowym SC, ale na szczęście wszystkich słupków nie zajęły.
Swoją drogą to wielokrotnie widziałem zarówno tu jak i w Białymstoku że trójki przyjeżdżają i za 20-25 minut odjeżdżają a S-ki jak stały gdy przyjeżdżałem tak dalej stały gdy odjeżdżałem. Umie ktoś wytłumaczyć ten fenomen? Jest tam tak wygodnie że sobie przyjeżdżają ludzie posiedzieć w aucie czy co?
Siedziałem w S Plaid ze 2 razy i przyznam że ani z przodu ani z tyłu jakoś wygodniej niż w 3 nie jest, a nawet się zdziwiłem że z tyłu kicha i nisko z dachem, ale może to kwestia poznania auta i ustawień...
Ja bym siedział, bo mam darmowe km i mi przepadną za ok 1,5 roku i najbliższy SC 150km w Niemczech.Chciałbym zauważyć, że pomimo iż w nawigacji SC Ząbki był wieczorem oznaczony jako wyłączony (reduced service) to jednak działał i dało się dojechać od strony centrum.
Dziwne te statusy Tesli, nic nie miałem do stracenia (LR - właśnie dlatego) bo i tak dojechał bym do domu (leciałem z Suwałk) ale się zainteresowałem co to znaczy ten reduced service więc zajechałem i okazało się że lewa cześć SC działała jak nawiedzona. Oczywiście grzały się tam głównie leniwe koty w S-kach, pewnie z darmowym SC, ale na szczęście wszystkich słupków nie zajęły.
Swoją drogą to wielokrotnie widziałem zarówno tu jak i w Białymstoku że trójki przyjeżdżają i za 20-25 minut odjeżdżają a S-ki jak stały gdy przyjeżdżałem tak dalej stały gdy odjeżdżałem. Umie ktoś wytłumaczyć ten fenomen? Jest tam tak wygodnie że sobie przyjeżdżają ludzie posiedzieć w aucie czy co?
Siedziałem w S Plaid ze 2 razy i przyznam że ani z przodu ani z tyłu jakoś wygodniej niż w 3 nie jest, a nawet się zdziwiłem że z tyłu kicha i nisko z dachem, ale może to kwestia poznania auta i ustawień...