Supercharger Warszawa Hotel Regent przy Belwederskiej

danielm

Pionier e-mobilności
@Gandalf @danielm Nie zrozumcie mnie źle. Jeżeli to inicjatywa samego hotelu, to spoko. Ale to Tesla sama z siebie nie czuje potrzeby wybudowania własnego Superchargera? No to niby jest jakaś stolica czy coś.
Wiem, że Polska podupadła we wszystkich możliwych rankingach, zlikwidowali nam demokracje, mamy rząd, który nie umie ogarnąć nawet jak się nazywa, ale jedna ładowarka na Stolicę mogła by być z ich własnej inicjatywy na zewnątrz z łatwym dojazdem ;)
koszt 2 stanowisk to 100tys dolarów, do tego jeszcze do niedawna koszty przyłącza tej mocy w naszym kraju to grube pieniądze płacone co miesiąc tylko za przyłącze, do tego koszty za energię. no i dochodzą wielomiesięczne oczekiwania aż łaskawie przyjedzie urzędnik zadecydować czy to wybuchnie czy nie wybuchnie, czy są możliwości i jakie. Tesla chce, nawet bardzo, ale u nas się robi wszystko by to utrudniać.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Nie jest do końca tak jak Damian piszesz.
Mam znajomego, który ma wszystko (przyłącze, zapas mocy, atrakcyjną miejscówkę i lokalizację itp/ itd) i niestety brak odzewu Tesli. Nie zawsze wiec to jest kwestia kraju z kartonu, a lokalizacja w zachodniej Polsce, więc deal lokalnie z postępowym PO robiony.
 

t3sla4sun

Zadomawiam się
tesla twierdzi że stawianie superchargerów w miastach nie ma sensu, to ma być do podróży miedzymiastowych a nie dla lokalnych taksówek ładujących się za darmo. tylko że w naszym kraju z kartonu wyjedziesz z miasta i nie ma prądu stąd nasze superchargery są w poznaniu, radomiu rzeszowie i katowicach zamiast na mopach przy autostradach. strata czasu na wjazd do miasta i stanie w korkach
no tylko ten w Poznaniu, to też może być inicjatywa nowego "bloku" awangardy mieszkalnej ;)
To taki swojego rodzaju "nowy design" był w Poznaniu i oni chyba sami się zgłosili do Tesli, że tam ładowarkę chcą, bo dużo mieszkańców tych "bloczków" miało Tesle ;)
 

Attachments

  • Nowy-obraz.jpeg
    Nowy-obraz.jpeg
    763,1 KB · Liczba wyświetleń: 82

cooler

Pionier e-mobilności
no tylko ten w Poznaniu, to też może być inicjatywa nowego "bloku" awangardy mieszkalnej ;)
To taki swojego rodzaju "nowy design" był w Poznaniu i oni chyba sami się zgłosili do Tesli, że tam ładowarkę chcą, bo dużo mieszkańców tych "bloczków" miało Tesle ;)
Jeżeli grupa mieszkańców mogła postawić sobie SC, to ja jestem pod wrażeniem...
 

danielm

Pionier e-mobilności
no tylko ten w Poznaniu, to też może być inicjatywa nowego "bloku" awangardy mieszkalnej ;)
To taki swojego rodzaju "nowy design" był w Poznaniu i oni chyba sami się zgłosili do Tesli, że tam ładowarkę chcą, bo dużo mieszkańców tych "bloczków" miało Tesle ;)
ten w poznaniu to inicjatywa snoba - właściciela tej galerii handlowej :)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Nie jest do końca tak jak Damian piszesz.
Mam znajomego, który ma wszystko (przyłącze, zapas mocy, atrakcyjną miejscówkę i lokalizację itp/ itd) i niestety brak odzewu Tesli. Nie zawsze wiec to jest kwestia kraju z kartonu, a lokalizacja w zachodniej Polsce, więc deal lokalnie z postępowym PO robiony.
jest jeszcze jedna, równie ważna kwestia. kto miałby się tym zająć bo Tesla z tego co wiem to firma a nie człowiek więc:
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Paradoksalnie stawianie SuCh w centrach miast ma sens. Berlin EUREF-Campus to moja ulubiona stacja jak odwiedzam córkę. Ludzie w miastach też potrzebują takich miejsc. Ważne żeby to było w koncepcji kompleksowego podejścia, czyli dogodne stacje ładowania przy trasach tranzytowych, ale też infrastruktura w miastach.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Paradoksalnie stawianie SuCh w centrach miast ma sens. Berlin EUREF-Campus to moja ulubiona stacja jak odwiedzam córkę. Ludzie w miastach też potrzebują takich miejsc. Ważne żeby to było w koncepcji kompleksowego podejścia, czyli dogodne stacje ładowania przy trasach tranzytowych, ale też infrastruktura w miastach.
do takich rzeczy tesla wymyśliła Urban Chargery po czym... zaprzestała ich stawiania :)
 
Top