Supercharger Warszawa Hotel Regent przy Belwederskiej

ELuk

Pionier e-mobilności
Dla mnie ta lokalizacja jest bardzo dogodna. Mam tam w okolicy (300m) mieszkanie, wiec jak wpadam do Poznania na oparach, to nie ma problemu i z noclegiem i z ładowaniem.
Oczywiście jakbym miał słupek co 50 m do ładowania AC, byłoby tez super.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W okolicy Poznania brakuje sensownego SuCh w okolicy obwodnicy autostradowej, powinni SuCh postawić w Komornikach blisko zjazdu z A2 na Poznań. Taki supercharger na 12 stanowisk ogarnąłby A2, S5 i S11
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W kierunku zachodnim kokejny SuCh widziałbym w Słubicach, w okolicach zjazdu z autostrady, albo gdzieś przy S3 tyle ze tam zjazdy są dość daleko od A2, ale ogarniałyby trasę Wrocław-Szczecin
 

Michal

Moderator
W Gorzowie jest świetny Greenway 150kW, a w Zielonej Ekoen też 150kW. Ceny są spoko i nie jest to nie działający Orlen ani truciciele z Ionity (grupa VW). Da się sensownie dojechać, tylko brakuje przygotowania baterii po drodze.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Mowa jest o supercharger a nie o greenway. Zgadzam się. Gorzow lub Szczecin (z naciskiem na Gorzow) tutaj prawie nie ma ładowarek😳 masakra.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Ja osobiscie jak już pisałem wole 50kW DC w kauflandzie w Szczecinie niż SuC bo niewiele większe prędkości niż 50kW mam na SuC😢
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ja osobiscie jak już pisałem wole 50kW DC w kauflandzie w Szczecinie niż SuC bo niewiele większe prędkości niż 50kW mam na SuC😢
Mimo wszystko SuC powinien być szybszy. Nie jest?

Pozdrawiam
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Średnia prędkość to Ok 65-80kW. Wiec wole darmowe DC w kauflandzie. Poza tym nie traci baterii na podgrzanie po to żeby ładować z taką prędkością.
 
Top