Światła matrycowe 3/Y

Ratt

Posiadacz elektryka
Czyli soft jest to kurde włączać w pozostałych do jasnej ciasnej.
Jakaś część softu na pewno jest bo skoro potrafi wyświetlać napis Tesla w trybie prezentacji świateł to znaczy że "potrafią" nimi sterować softwareowo. Do tej pory pewnie nie mieli czasu i ochoty na testy na drodze i homologację.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Redakcja też tak twierdzi https://elektrowoz.pl/auta/tesla-mo...nie-tylko-musi-chciec-je-udostepnic-felieton/
Choć moim zdaniem mieszane są tu pojęcia świateł matrycowych, świateł adaptacyjnych, sterownika i oprogramowania. Zauważa to też autor powyższego artykułu.
W dodatku nawet jak światła są adaptacyjne, to niekoniecznie w sposób o jaki wszystkim chodzi. Model S ma „Adaptive Front Light System” (https://www.tesla.com/ownersmanual/...UID-1C209641-AA23-47AC-B0D1-3FE3779CF222.html), ale to w uproszczeniu jedynie doświetlanie zakrętów.
 

inter

Pionier e-mobilności
Redakcja też tak twierdzi https://elektrowoz.pl/auta/tesla-mo...nie-tylko-musi-chciec-je-udostepnic-felieton/
Choć moim zdaniem mieszane są tu pojęcia świateł matrycowych, świateł adaptacyjnych, sterownika i oprogramowania. Zauważa to też autor powyższego artykułu.
W dodatku nawet jak światła są adaptacyjne, to niekoniecznie w sposób o jaki wszystkim chodzi. Model S ma „Adaptive Front Light System” (https://www.tesla.com/ownersmanual/...UID-1C209641-AA23-47AC-B0D1-3FE3779CF222.html), ale to w uproszczeniu jedynie doświetlanie zakrętów.
O to ci chodziło?
"Teoretycznie, auto wyposażone w reflektory adaptacyjne, wykonane w technologii LED, jedzie ciągle na światłach długich. Sterownik aktywuje bądź dezaktywuje określone segmenty na matrycy reflektora, aby np. doświetlić zakręt lub łuk drugi, albo wyeliminować słup światła, świecący prosto w nadjeżdżający z przeciwka samochód."
 
Top