Michal

Moderator
AP działa na całym świecie. Chodzi Ci pewnie o FSD, które oprócz US, działa też w Kanadzie, a wkrótce* w innych regionach
* nie wiadomo kiedy i gdzie, ale wiadomo, że Tesla ma interes w szybkim wprowadzeniu FSD na wszystkich swoich rynkach
Ehhh bmwowychlopak jak zwykle...
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Pytanie do wlaścicieli TM3 w wersji poliftowej:
Jakie macie wykończenie dolnej części drzwi (oznaczone na zdjęciu) - twardy chropowaty plastik czy miękka gumowa-niby-skóra?
Jezdzilem przez chwile TM3 SR (czyli partial premium) i był żywy plastik. Może w LR/P (czyli premium) jest lepiej.
View attachment 8674
Niestety jakość tego elementu wskazanego przez Ciebie po wprowadzeniu tej ozdobnej listwy spadła. Wcześniej był miękki teraz jest twardy.
 

Kmicin

Zadomawiam się
W sobotę mam termin na serwis, regulacja szyb, problem z uszczelkami, duży hałas wiatru. Czy na czas usługi przysługuje jakiś samochód bądź dają jakiś voucher na taxi czy coś. Jakie są praktyki w Tesla. To mój 1 termin.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Wątpię, czy przy takich drobiazgach, których rozwiązanie nie zajmie dużo czasu, przysługiwało auto zastępcze.
Coś mi świta, że przysługuje przy naprawach powyżej 4 godzin. Ale nie pamietam skąd ta informacja, ani nie jestem pewien, czy jest prawdziwa.
Jeśli nie mają zastępczego auta, to dają voucher na Ubera.
Sam się musisz upomnieć, sami raczej nie zaproponują.
 

danielm

Pionier e-mobilności
W sobotę mam termin na serwis, regulacja szyb, problem z uszczelkami, duży hałas wiatru. Czy na czas usługi przysługuje jakiś samochód bądź dają jakiś voucher na taxi czy coś. Jakie są praktyki w Tesla. To mój 1 termin.
Wątpię, czy przy takich drobiazgach, których rozwiązanie nie zajmie dużo czasu, przysługiwało auto zastępcze.
Coś mi świta, że przysługuje przy naprawach powyżej 4 godzin. Ale nie pamietam skąd ta informacja, ani nie jestem pewien, czy jest prawdziwa.
Jeśli nie mają zastępczego auta, to dają voucher na Ubera.
Sam się musisz upomnieć, sami raczej nie zaproponują.
powyżej 4h przysługuje zastępcze o ile mają ale... w 2021 jechałem na wymianę komputera FSD, powiedziano mi że wymiana zajmie 3h więc poszedłem sobie do kina, całkiem niedaleko ich. wymiana zajeła 7h :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak jak np przy boost

tempFileForShare_20230201-172932_copy_800x682.jpg
 

tomA

Posiadacz elektryka
Oczywiście nowy car zamówiony ale czy tesla wysyła takie smsy: „Wymagane działanie: Zamówienie na pojazd Tesla.Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, czy chcesz odebrać swój samochód do końca marca. Aby potwierdzić, wyślij do nas wiadomość z odpowiedzią „TAK” lub odpowiedz „ANULUJ” aby anulować Twoje zamówienie. Prosimy o odpowiedź w ciągu najbliższych 24 godzin, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia. Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS, odpowiedz STOP.”
Dziwne. Przecież mam jakiś kontakt emailowych z nimi
Czy tez tak mieliście czy to spam ? 🤣
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
Oczywiście nowy car zamówiony ale czy tesla wysyła takie smsy: „Wymagane działanie: Zamówienie na pojazd Tesla.Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, czy chcesz odebrać swój samochód do końca marca. Aby potwierdzić, wyślij do nas wiadomość z odpowiedzią „TAK” lub odpowiedz „ANULUJ” aby anulować Twoje zamówienie. Prosimy o odpowiedź w ciągu najbliższych 24 godzin, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia. Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS, odpowiedz STOP.”
Dziwne. Przecież mam jakiś kontakt emailowych z nimi
Czy tez tak mieliście czy to spam ? 🤣
z tego co kojarze to na tego smsa nie da się odpowiedzieć. chyba. ale to jest automat więc może mieć niewielkie znaczenie. jest też szansa że tłumaczył to bot więc jeśli przetłumaczysz to na angielski/holenderski to sens wyjdzie inny :)
 
Top