chewbacca

Posiadacz elektryka
//EDIT 3 :D Znalazłem na oficjalnej stronie teslamate integracje z ABRP jakby ktoś był zainteresowany :D https://github.com/fetzu/teslamate-abrp
Testował ktoś to może? U mnie ABRP pokazuje non stop SoC na poziomie 100%. Widzę w logach dockera, że taki status SoC też jest wysyłany w każdej paczce do ABRP. Czy u kogoś działa to poprawnie? Teslamate w paczkach MQTT wysyła poprawne "usable_battery_level"...
 

mgapinski

Posiadacz elektryka
Testował ktoś to może? U mnie ABRP pokazuje non stop SoC na poziomie 100%. Widzę w logach dockera, że taki status SoC też jest wysyłany w każdej paczce do ABRP. Czy u kogoś działa to poprawnie? Teslamate w paczkach MQTT wysyła poprawne "usable_battery_level"...
ABRP ogólnie coś świruje, przez API tesli też się nie synchronizuje prawidłowo. Coś z backendem im nie pykło
 

luker23100

Nowy na Forum
Cześć wszystkim ! Zamówiłem Tesle model Y performance jakoś we wrześniu i ustalałem z działem sprzedaży aby zamówienie było na czerwiec 2023, wszystko było okej ale wczoraj koło godziny 18 dostałem smsa

Wymagane działanie: Zamówienie na pojazd Tesla. Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie czy chcesz odebrać samochód do końca marca. Aby potwierdzić wyślij do nas wiadomość z odpowiedzią "TAK" lub odpowiedz "ANULUJ" aby anulować Twoje zamówienie. Prosimy o odpowiedź w ciągu najbliższych 24 godzin, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia. Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS, odpowiedz STOP.

Czytając poprzednie wpisy te smsy są rozsyłane ale anulowanie zamówienia oznacza, że całkowicie moje opłacone zamówienie zostanie usunięte czy po prostu dostawa nie będzie zaznaczona na marzec ? Staram się skontaktować mailowo lub telefonicznie z działem sprzedaży ale nikt nie odbiera ani nie odpowiada. Jedynie w dziale serwisu mi odpowiedzieli i przekazali to zapytanie do działu sprzedaży. Chciałbym po prostu aby dostawa była na czerwiec
 

daniel

Señor Meme Officer
Czytając poprzednie wpisy te smsy są rozsyłane ale anulowanie zamówienia oznacza, że całkowicie moje opłacone zamówienie zostanie usunięte czy po prostu dostawa nie będzie zaznaczona na marzec ? Staram się skontaktować mailowo lub telefonicznie z działem sprzedaży ale nikt nie odbiera ani nie odpowiada. Jedynie w dziale serwisu mi odpowiedzieli i przekazali to zapytanie do działu sprzedaży. Chciałbym po prostu aby dostawa była na czerwiec
Z mojego doświadczenia bez problemu pozwalają przesunąć dostawę maksymalnie do przewidywanego terminu dostawy, który miałeś w trakcie zamówienia. Powyżej tego możliwe, że nie, ale jeśli ceny się nie zmieniają to nie powinni robić problemu.
Problem pojawia się jak dużo osób zamawia, a potem nie odbiera. Tesla nie chce trzymać samochodów na placu. Prosto z fabryki trafia jeszcze ciepłe do punktu odbioru.
 

luker23100

Nowy na Forum
Hmm tylko obawiam się że mi usuną to zamówienie całkowicie, pierwotnie ustaliłem z osobą od sprzedaży i zaznaczył mi odbiór na czerwiec ale po wczorajszym smsie trochę mnie to stresuje i nie jestem pewien co zrobić dokładnie
 

luker23100

Nowy na Forum
Cóż, odpisałem TAK i najwyżej odbiorę ją w marcu, szkoda że ten sms nie daje jakiegoś potwierdzenia czy coś, w aplikacji Tesli mam dostawę jako "Do ustalenia"
 

Koma

Zadomawiam się
Do mnie dziś dotarł podobny sms dotyczący odbiory TM3LR, z tym, że dostawę określili jako "w możliwie jak najszybszym terminie". Nie można się tam dodzwonić aby coś w szczegółach ustalić. Masakra. Antymarketing
 

luker23100

Nowy na Forum
Do mnie dziś dotarł podobny sms dotyczący odbiory TM3LR, z tym, że dostawę określili jako "w możliwie jak najszybszym terminie". Nie można się tam dodzwonić aby coś w szczegółach ustalić. Masakra. Antymarketing
Hey, ja zadzwoniłem do Tesli w Berlinie, mają obsługę po angielsku, 5 min i miły gościu odebrał, w sumie uratował mi zamówienie bo by mi kompletnie usunęli, i musze odebrać w marcu bo inaczej musieliby skasować moje zamówienie jak bym chciał odebrać w czerwcu więc też zniżki by przepadły. Dziwaczne to ale cóż zrobić
 
Top