Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Cześć wszystkim ! Zamówiłem Tesle model Y performance jakoś we wrześniu i ustalałem z działem sprzedaży aby zamówienie było na czerwiec 2023, wszystko było okej ale wczoraj koło godziny 18 dostałem smsa

Wymagane działanie: Zamówienie na pojazd Tesla. Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie czy chcesz odebrać samochód do końca marca. Aby potwierdzić wyślij do nas wiadomość z odpowiedzią "TAK" lub odpowiedz "ANULUJ" aby anulować Twoje zamówienie. Prosimy o odpowiedź w ciągu najbliższych 24 godzin, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia. Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości SMS, odpowiedz STOP.

Czytając poprzednie wpisy te smsy są rozsyłane ale anulowanie zamówienia oznacza, że całkowicie moje opłacone zamówienie zostanie usunięte czy po prostu dostawa nie będzie zaznaczona na marzec ? Staram się skontaktować mailowo lub telefonicznie z działem sprzedaży ale nikt nie odbiera ani nie odpowiada. Jedynie w dziale serwisu mi odpowiedzieli i przekazali to zapytanie do działu sprzedaży. Chciałbym po prostu aby dostawa była na czerwiec
To jest to co w Tesli mnie irytuje i jest nie do zaakceptowania ,jakieś roboty itp itd ,tak nie idzie żyć .
 

danielm

Pionier e-mobilności
Hey, ja zadzwoniłem do Tesli w Berlinie, mają obsługę po angielsku, 5 min i miły gościu odebrał, w sumie uratował mi zamówienie bo by mi kompletnie usunęli, i musze odebrać w marcu bo inaczej musieliby skasować moje zamówienie jak bym chciał odebrać w czerwcu więc też zniżki by przepadły. Dziwaczne to ale cóż zrobić
w zeszłym roku gdy ceny szły w góre było wielu spekulantów którzy zamawialy masowo auta by odsprzedać rezerwacje z zyskiem. tesla zaczeła z tym ostro walczyć, najpierw ograniczając możliwość przesunięcia zamówienia tylko raz, teraz widzę zaostrzają politykę jeszcze bardziej. pewnie głównie co do S/X których cena ostro poszła do góry więc sprzedając ze starą ceną pewnie na tym tracą.
 

Jacek 3

Zadomawiam się
Czy ktoś miał podobną sytuacje?
Znika mi wizualizacja jazdy widok z kamer i przerywa dzwięk. Zgłosiłem to na serewis i wyznaczyli mi szybka wizytę na 29 marca:oops:. Teraz przyszła wycena, a w niej między innymi wymiana supermanifold assembly 1625000. Wydaje mi się że to pompa ciepła. Czy to jakaś akcja sewisowa?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Czy ktoś miał podobną sytuacje?
Znika mi wizualizacja jazdy widok z kamer i przerywa dzwięk. Zgłosiłem to na serewis i wyznaczyli mi szybka wizytę na 29 marca:oops:. Teraz przyszła wycena, a w niej między innymi wymiana supermanifold assembly 1625000. Wydaje mi się że to pompa ciepła. Czy to jakaś akcja sewisowa?
Naprawa za milion szescset dwadziescia piec tysiecy ? 🤪
 

Jacek 3

Zadomawiam się
Naprawa za milion szescset dwadziescia piec tysiecy ? 🤪
Screenshot_2023-02-02-20-48-58-829_com.mi.globalbrowser.jpg
za trochę mniej
 

danielm

Pionier e-mobilności
Czy ktoś miał podobną sytuacje?
Znika mi wizualizacja jazdy widok z kamer i przerywa dzwięk. Zgłosiłem to na serewis i wyznaczyli mi szybka wizytę na 29 marca:oops:. Teraz przyszła wycena, a w niej między innymi wymiana supermanifold assembly 1625000. Wydaje mi się że to pompa ciepła. Czy to jakaś akcja sewisowa?
tak, była podobna sprawa opisywana gdzie ktoś stwierdził że instalacja haka po odbiorze auta to o wiele więcej niż 6500 które jest na stronie a jak zaczeliśmy wnikać to się okazało że umówił się na instalacje haka i dodali mu wymianę pompy ciepła bo mają na to akcje serwisową, koszt 0zł ale nasi serwisanci lubią wprowadzać w błąd i do apki dodają cenę której klient nie zapłaci
 

ciastek

Pionier e-mobilności
była podobna sprawa opisywana gdzie ktoś stwierdził że instalacja haka po odbiorze auta to o wiele więcej niż 6500 które jest na stronie
 
Top