Michal

Moderator
Do TM3 da się zmieścić 4 koła/opony do bagażnika? Czy konieczne jest upychanie na przednie fotele?
Do TM3LR 2 koła (mam na myśli opony) spokojnie wchodzą w bagażniku. Pozostałe dwa albo na tylną kanapę albo kładziesz siedzenia.
 

Tad

Zadomawiam się
W podróży zaobserwowałem wyższe zużycie po zjechaniu z ładowarki DC. Rozumiem, że to energia potrzebna na ochłodzenie akumulatora. Po ostatnim zjeździe z SC zużycie zaczęło spadać po około 50km. Jechałem autostradą około 130-140 km/h.
Jakie są Wasze obserwacje i od czego to najbardziej zależy?
 

danielm

Pionier e-mobilności
W podróży zaobserwowałem wyższe zużycie po zjechaniu z ładowarki DC. Rozumiem, że to energia potrzebna na ochłodzenie akumulatora. Po ostatnim zjeździe z SC zużycie zaczęło spadać po około 50km. Jechałem autostradą około 130-140 km/h.
Jakie są Wasze obserwacje i od czego to najbardziej zależy?
pierwsze słysze
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Tez tak mialem, ladowalem sie na DC i zaraz po wyjezdzie korek. Przez 20minut korka zjadlo mi 4% baterii. Upal byl wsciekly z 34stopnie. Bateria miala na DC 54 stopnie i do czasu az spadlo do 49stopni bardzo klima pracowala.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jakim prądem się ładował i jak długo?
Ok 75kW jakies 25minut ale ja juz tego dnia bylem w trasie od 200km.
nie sprawdzalem temp na dojezdzie ale przez 10minut napewno grzal baterie bo ladowal sie ok 68kW i dopiero potem sie zwiekszylo. Baterie zawsze chlodzi po skonczonym DC do 49stopni. Kilka razy juz to sprawdzalem, ale jak
Jedziesz yo chlodzi ja chyba normalnie podmuchem bo wtedy az tak nie zjada pradu.
 
Top