Bronek

Pionier e-mobilności
Tak ale Ty Bronek masz FSD 👍
Jak by Prawo pozwolilo a Tesla dała "Beta", to kurde bedzie mi jeszcze trudniej sie rozstać z autem. mam po taniości i do tego łączność Premium na amen.. I auto odpukać bez wiekszych dolegliwości
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
czy rozszerzony działa płynnie? są jakieś filmy na nacie jak to działa? mnie tez to denerwuje ze trzeba to 1000 razy właczać, w PL nie da się jechać 1 pasem przez 10km a co dopiero 500km, chyba ze za tirem ale 90km/h autem za 300tys pln to wstyd
Miałem zastępcza z rozszerzonym autopilotem, dla mnie działało to tak sobie, na pewno nie na tyle aby to kupić. Dla mnie ideałem była by subskrypcja FSD. Może już za 2 tygodnie 😉
 

krzyss

Pionier e-mobilności
czy rozszerzony działa płynnie? są jakieś filmy na nacie jak to działa? mnie tez to denerwuje ze trzeba to 1000 razy właczać, w PL nie da się jechać 1 pasem przez 10km a co dopiero 500km, chyba ze za tirem ale 90km/h autem za 300tys pln to wstyd
Dziala plynnie ale wolno strasznie… upewnia sie ze nic nie jedzie, i powoli zmienia. Ogolnie bez szalu.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dziala plynnie ale wolno strasznie… upewnia sie ze nic nie jedzie, i powoli zmienia. Ogolnie bez szalu.
działał lepiej ale musiała się tesla dostosować do unijnej dyrektywy i wszystko sie popsuło. w usa masz 4 poziomy szybkości do wyboru w tym ostatni MAD Max na amerykańskie korki. tam się wciska między inne auta i zmienia pas z szybko podejmowaną decyzją. u nas dyrektywa mówi jak długo musi się palić kierunkowskaz zanim auto zacznie zmieniać pas, jak długo ma to trwać oraz..... jeśli w określonym czasie nie uda się zmienić pasa to auto musi wrócić na pas z którego zaczynało. co jest oczywiście skrajnie niebezpieczne.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
u nas dyrektywa mówi jak długo musi się palić kierunkowskaz zanim auto zacznie zmieniać pas, jak długo ma to trwać oraz..... jeśli w określonym czasie nie uda się zmienić pasa to auto musi wrócić na pas z którego zaczynało
A w praktyce ludzie o tym nie wiedza i kierwocy jezdza w trybie madmax. Takie te dyrektywy potrzebne :D
 

PanSzatan

Fachowiec
działał lepiej ale musiała się tesla dostosować do unijnej dyrektywy i wszystko sie popsuło. w usa masz 4 poziomy szybkości do wyboru w tym ostatni MAD Max na amerykańskie korki. tam się wciska między inne auta i zmienia pas z szybko podejmowaną decyzją. u nas dyrektywa mówi jak długo musi się palić kierunkowskaz zanim auto zacznie zmieniać pas, jak długo ma to trwać oraz..... jeśli w określonym czasie nie uda się zmienić pasa to auto musi wrócić na pas z którego zaczynało. co jest oczywiście skrajnie niebezpieczne.
nie wiem jak działa MAD MAX w USA ale w mojej Tetli to powoli zmienia pas, zbyt wolno nawet i trochę irytuje to że za każdym razem trzeba ręcznie włączyć głęboki kierunkowskaz i poruszyć kierownicą.
 

danielm

Pionier e-mobilności
nie wiem jak działa MAD MAX w USA ale w mojej Tetli to powoli zmienia pas, zbyt wolno nawet i trochę irytuje to że za każdym razem trzeba ręcznie włączyć głęboki kierunkowskaz i poruszyć kierownicą.
w usa nic nie musisz robić, ani odpalać kierunkowskazu ani ruszać kierownicą. działa to tak jak w europie zjazd z autostrady, autonomicznie samo sie robi wszystko
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla mnie też moze być jesli chodzi o jazdę trasami szybkimi. Wcale nie jest tak źle z opoźniemiem wyprzedzania. I do tego zjezdza jak bialy człowiek nie przed nosem.
 

nyknow

Fachowiec
No właśnie, po to kupiłem TWC aby podejść do auta "w gaciach" wpiąć/wypiąć wtykę przez przycisk.
Tesla powinna wiedzieć, że jak jest "at home" ze swoim TWC to ma reagować na przycisk.
Mam pytanie: jak ustawić w aucie Home location? W sensie z poziomu aplikacji myślałem ze będzie to możliwe ale chyba nie jest - gdzieś w aucie się to ustawia? Chodzi mi tez o to ze jak się będę lądował at Home to zebg ta aplikacja robiąc starystyki ile % ładuje się at Home a ile poza to żeby to dobrze było liczone ;)
 
Top