pmlody

Pionier e-mobilności
Musisz wywazyc kola. I koniecznie aprawdz czy sa dobrze dokrecone. W tesli chyba 172Nm w innych markach 140Nm.
Zależy. Nakretki w japońcach i koreancach to okolice 95Nm. Śruby zazwyczaj okolice 130.
 

krzyss

Pionier e-mobilności

Lupin

Zadomawiam się
To skoro jesteśmy już przy kołach, to ja zapytam o opony. Wiem, że temat wałkowany był setki razy, ale po przeczytaniu wszystkiego wciąż nie potrafię podjąć decyzji pomiędzy dwoma modelami.

Do kół Aero 18, na zimę Pirelli Sottozero 3 PNCS T0 (homologowane, z pianką), czy Michelin Pilot Alpin 5?

Za tymi pierwszymi przemawia pianka i teoretycznie system "samołatania" małych dziur, za drugimi rant ochronny, niższy hałas zewnętrzny oraz lepsze wyniki na mokrej i śliskiej nawierzchni. Czy rzeczywiście Piloty będą cichsze od wyciszanych i polecanych przez samą Teslę Pirelli?
 

Michal

Moderator
Mam Pirelli i brak przez brak rantu mam już obdrapane 3 felgi :p
 

pmlody

Pionier e-mobilności

Michal

Moderator
Ale może mniej :D
Nie no durnowate to jest, że opona kompletni nie wystaje poza felgę, a nawet trochę się za nią chowa... Do dupy z takimi oponami.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ale może mniej :D
Nie no durnowate to jest, że opona kompletni nie wystaje poza felgę, a nawet trochę się za nią chowa... Do dupy z takimi oponami.
To nie wina opon.
Elon wymyslil i homologowal wezsza opone na szerszej feldze, zeby kolpaki aero ladnie sie licowaly z opona. Wtedy spada zuzycie pradu w trasach…
 
Top