daniel

Señor Meme Officer
Eh coraz gorzej, Pani mi dzisiaj rano powiedziała, że mam 7 dni roboczych na opłacenie, gdzie przedwczoraj jeszcze nawet vinu nie miałem i przewidywana dostawa nadal Luty-Kwiecień 2023, dosłownie 5 minut temu dostałem maila, że muszę opłacić Tesle do końca tego tygodnia...

Gdzie jeszcze umowy z leasingodawcą nie podpisałem bo przedwczoraj nawet nie wiedziałem czy dostawę będę miał za miesiąc czy wgl w tym kwartale... nie mam pojęcia czy leasingodawca da radę do piątku wpłacic, zarejestrować itd jak jutro bym umowę z rana podpisał xD masakra jakaś
Miałem tak samo jak kupowałem swoją. Tylko ja sam robiłem przelew. Niby grożą terminem, ale tak jak piszesz, nic tam nie jest na czas. Mam wrażenie, że jak byś spóźnił się z zapłatą to nic by się nie stało. Nie trzymaj mnie za słowo, ale spokojnie, bez stresu. Nie odbierzesz teraz to Tesla nadal będzie sprzedawać samochody.

Tak wyglądały smsy które dostałem.
A co jeśli polegałbym tylko na aplikacji i nawet nie spojrzał na te forum ? Nie bierz tego jako formę ataku ale po prostu muszę dać tu jakąś przeciw wagę
Powinieneś dostać też SMS.

A dzień przed odbiorem dzwonili.
 

Attachments

  • IMG_20230307_182809.jpg
    IMG_20230307_182809.jpg
    428,5 KB · Liczba wyświetleń: 50

krzyss

Pionier e-mobilności
Postaram się jak najszybciej ale dlaczego wina ma być po mojej stronie ? Kupujesz samochód za ponad 300 koła i nagle dostajesz z dnia na dzień informacje że masz 3 dni na opłacenie zamówienia ?

Powinno się w cywilizowany sposób dostać wiadomość, że chociaż zbliża się dostawa a ja nie dostałem nic, z dnia na dzień info że mam czas 7 dni na opłatę a tego samego dnia że jednak nie bo do końca tygodnia

Więc nie mów mi, że ktokolwiek tu jęczy bo to nie jest normalne podejście do klienta, tym bardziej, że w Berlinie zaznaczyli aby mi dać więcej czasu na załatwienie spraw bankowych, nie mówiąc już, że kontakt z teslą jest praktycznie zerowy

Mówisz odbiorę potem tak ? Czyli znowu nie dostane żadnej informacji, że samochód przyjechał i na ostatnią chwilę będą chcieli żebym opłacił ?

Rozumiem że żyjemy w ciemnogrodzie ale bez przesady...

A co jeśli polegałbym tylko na aplikacji i nawet nie spojrzał na te forum ? Nie bierz tego jako formę ataku ale po prostu muszę dać tu jakąś przeciw wagę
Ale to ani nie jest zbyt cywilizowany kraj, ani marka :)
Placa im mniej niz na kasie w Lidlu to czego wymagasz ? Zero odpowiedzialnych osob w kierownictwie bo tez odeszli, i niestety tak jest.
Wsciekac sie dopiero mozna jak chcesz sie na serwis umowic…
 

luker23100

Nowy na Forum
Dzięki za odpowiedzi, numer telefonu jest poprawny, sprawdzony kilka razy, jedyny sms jaki dostałem to z automatu ponad miesiąc temu że muszę odebrać tesle w I kwartale 2023 bo inaczej przepadnie , gdzie w ząbkach umówiłem się z nimi na odbiór w czerwcu (zero kontaktu)

Tak od tamtego czasu nie dostałem nic, żadnego maila, żadnego smsa, żadnego telefonu, nic

Co do numeru to bez problemu w berlinie po moim numerze telefonu byli w stanie znaleźć moje zamówienie

Mój sposób pisania może mieć charakter bycia wściekłym ale chciałem też opisać sytuację dla przyszłych kupujących, może to w jakiś sposób im pomoże jak będą czytali ten wątek tak jak ja to robiłem wcześniej,
Jestem po prostu zażenowany sytuacją, i też robi swoje że jest to mój pierwszy w życiu leasing jak i nowy samochód z salonu więc doświadczenie w tego typu sprawach nie jest na dobrym poziomie

Cóż jak nie uda mi się odebrać w tym terminie to trudno się mówi, żyje się dalej
 

ELuk

Pionier e-mobilności
To się ciesz, że to pierwszy leasing i pierwsze nowe auto z salonu.
Jakbyś miał nawyki i oczekiwania z wcześniejszych doświadczeń, u tradycyjnych sprzedawców aut, to tym bardziej byłbyś w szoku.
Zapamiętaj jedno Tesla to marka, auto, ale taż stan umysłu.., 😉
Jak chcesz nabyć To auto, to musisz być gotowy na „atrakcje”. Taka rzeczywistość i nikt z nas nie ma ma to wpływu.
Dopóki sprzedaż im idzie, doputy nie spodziewam się jakiejś radykalnej zmiany.
Zawsze opcją jest jednak wybór innego producenta… czyli głosowanie nogami.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Jak Ktoś kupuje to auto i się na to godzi to jego sprawa.
Ty wybrałeś komfort zakupu u tradycyjnego sprzedawcy auta KIA, które Cię uszczęśliwiło i dało support do naśmiewania się z Tesli i ich nabywców 😉
 

Michal

Moderator
Musisz się też nastawić, że ludzie, którzy sami kupują Twingo, będą Ci mówić, że "to twoje auto jest brzydkie" ;)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Jak Ktoś kupuje to auto i się na to godzi to jego sprawa.
Ty wybrałeś komfort zakupu u tradycyjnego sprzedawcy auta KIA, które Cię uszczęśliwiło i dało support do naśmiewania się z Tesli i ich nabywców 😉
Niro to wypadkowa możliwości finansowych i potrzeb - plaskacz (model 3) nie wchodził w rachubę, a 1,5 roku temu za około 160k pln nie widzieliśmy lepszego niż Niro elektryka.
Ironizuję sobie, bo przy rosnącej sprzedaży Tesli w Polsce będzie przybywać klientów zderzających się z patologicznym traktowaniem przez polski oddział. Ale póki interes się kręci i auta się sprzedają, to nie wygląda, że naczalstwo chce coś zmienić.
 

xcszuv

Zadomawiam się
oj szybko szybko :) zmówiłem 1.03 a
22.03 br. odbiór kruca bomba .
Doradca dostanie zawału żeby się wyrobić z papierami w 4 dni. i
 

p0li

Pionier e-mobilności
Mnie się znacznie bardziej podobało kupowanie Tesli, niż kiedyś borykanie się ze sprzedawcami w salonach dealerskich, ale może dlatego, że nie korzystałem z leasingu
no widzisz - ja mam inne doswiadczenie w tym temacie:
pojechalem do salonu
obejrzalem auta stojace na placu
wybralem kolor przez rzut moneta (wyposarzenie bylo maksymalne we wszystkich egzemplarzach na placu)
podpisalem papierki dzieki ktorym:
- salon zalatwil za mnie leasing
- salon zalatwl za mnie wniosek o dofinansowanie
- salon zalatwil za mnie rejestracje pojazdu
pojechalem do domu
wykupilem ubezpieczenie
10 dni pozniej odebralem umyte, ubezpieczone i zarejestrowane auto
 
Top