Przecież mamy taki.Będzie można sporo zaoszczędzić, jeśli zainwestujemy w magazyn energii, który zmagazynuje energię w momencie niskiej ceny, a wykorzystamy ją, kiedy będzie potrzebna.
Na podchodzę ostrożnie do tych taryf dynamicznych. Na razie to mi wychodzi ok 2000 zł za prąd do auta rocznie, co pewnie przy kombinacji ładowaniem w dzień może da oszczędności 1000 zł. Równie dobrze będzie drożej dla innych urządzeń i będzie po oszczędnościach.Z tego co znalazłem przesył rozliczany jest według obowiązującej taryfy czyli odpowiednio G11 czy inne. W cenach ujemnych koszt całkowity to koszt przesyłu.
Z tego co zrozumiałem to nie, jak masz w G11 przesył za 40-50gr brutto to tyle Cię kosztuje kWh, jeśli mamy ceny ujemne prądu a ty jesteś na taryfach dynamicznych. Ale to internetowe źródło więc może ktoś sobie to wymyślił.Czyli mozesz placic 30gr za sam przesyl albo 5zl w szczycie ?