Tesla 3 Performance 2020r

Rafal17

Nowy na Forum
Byłem dzisiaj oglądać jako że stoi w Warszawie, gdzie mieszkam. Bateria od jakiegoś czasu jest na 0%, nie zamierzają ładować. Nie mają wiedzy na temat elektryków, sprzedają "tak jak stoi". Jeżeli ktoś chce auto z prawdopodobnie uszkodzoną baterią, to proszę bardzo :)
Sprzedawca na moje pytania o ewentualne uszkodzenia baterii i kiedy naładują ją chociaż do 50% odpowiedział, uwaga:
"możemy zadzwonić do firmy leasingowej i zapytać czy możemy naładować, ale nie chcemy niczego popsuć więc nie ruszamy"
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Byłem dzisiaj oglądać jako że stoi w Warszawie, gdzie mieszkam. Bateria od jakiegoś czasu jest na 0%, nie zamierzają ładować. Nie mają wiedzy na temat elektryków, sprzedają "tak jak stoi". Jeżeli ktoś chce auto z prawdopodobnie uszkodzoną baterią, to proszę bardzo :)
Sprzedawca na moje pytania o ewentualne uszkodzenia baterii i kiedy naładują ją chociaż do 50% odpowiedział, uwaga:
"możemy zadzwonić do firmy leasingowej i zapytać czy możemy naładować, ale nie chcemy niczego popsuć więc nie ruszamy"
Niezle… zepsuja auto. Czy wtedy dziala jakas rekojmia ?
 

Rafal17

Nowy na Forum
Nie. Sprzedają takie jak stoi. Gwarancja „do bramy”, bo w wycenie auta i stanie ocenionym przez rzeczoznawcę podeszli jak do auta spalinowego, i sprawdzili mechanikę, blacharkę, a o baterii ani słowa. Osoba nie miała żadnej wiedzy na temat elektryków, nie chciał kontynuować rozmowy - odwrócił się i przestał odpowiadać na pytania na temat baterii :)
Szkoda, bo auto prezentuje się pięknie. I te 20” czarne felgi… Zniszczyć taką TM3 :(

Rękojmia raczej nie obowiązuje, na pewno mają klauzulę, jak każdy komis, że kupujący stwierdza że zna stan techniczny auta. Problem w tym, że to licytacja, i ludzie już się przebijają. Bez oglądania.
 

Michal

Moderator
Dodam, że po wyszukaniu vin widać, że auto pierwotnie było zarejestrowane w Szwecji.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Nie ma chyba odpowiedzi na to pytanie… ale 30 dni przy 0% raczej nie przedluzy jej zycia ;)
Jasne, ale zakładam że 0% na wyświetlaczu nie równa się zero fizycznie w baterii, wydawało mi się że Tesla ma jakiś dolny bufor?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jasne, ale zakładam że 0% na wyświetlaczu nie równa się zero fizycznie w baterii, wydawało mi się że Tesla ma jakiś dolny bufor?
No ma, usypia tez glebiej i szybciej. Ale nawet na wyswietlaczu jak masz ponizej 10% wyswietla sie informacja ze poziom moze szybko spadac ponizej w niskich temperaturach. A dlugie pozostawienie baterii w tym stanie moze doprowadzic do jej uszkodzenia. A tego juz nie zalatwisz na gwarancji.
 
Top