Tesla 3 SR koła 19 kilka pytań

mart15

Zadomawiam się
a propos pierwotnego pytania.
mam HL na 19. opony oryginalne były michelin. zamieniłem od razu na całosezonowe continental.
jeździ mi się świetnie, żadnych wibracji nie czuję.
z jednym się mogę zgodzić - prześwit mały i trzeba uważać na krawężnikach
 

Psujek

Zadomawiam się
ja na 19 miałem Hankooki a prześwit wydaje mi się ogromny - może dlatego że wszystkie inne auta mam obniżone ;)
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
a propos pierwotnego pytania.
mam HL na 19. opony oryginalne były michelin. zamieniłem od razu na całosezonowe continental.
jeździ mi się świetnie, żadnych wibracji nie czuję.
z jednym się mogę zgodzić - prześwit mały i trzeba uważać na krawężnikach
ja na 19 miałem Hankooki a prześwit wydaje mi się ogromny - może dlatego że wszystkie inne auta mam obniżone ;)
Jeden rabin powie tak drugi rabin powie nie. A ja powiem że prześwit jest średni. Większość nowych krawężników jest wystarczająco nisko żeby spokojnie zaparkować sobie zarówno tyłem jak i przodem. Ale nadal sporo bardzo wysokich krawężników gdzie strach podjechać bliżej
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Więcej bo prawie 10% (tak słyszałem) traci się po założeniu zimówek.
Najgorsze że trudno to w praktyce zweryfikować biorac pod uwagę, ze "zimą jest zimno" i poza rodzajem gumy w tym samym czasie spada wydajność baterii. W sumie trzeba by jechać równolegle autem na zimówkach i letnich
 

Michal

Moderator
Oj tam. ja jeździłem cały rok na zimówkach i nie widziałem wielkiego spadku zużycia po przejściu na letnie :p
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Oj tam. ja jeździłem cały rok na zimówkach i nie widziałem wielkiego spadku zużycia po przejściu na letnie :p
oj tam, obecnie taki mamy klimat, można nie zauważyć zmiany pory roku ;)
 

mart15

Zadomawiam się
Jeden rabin powie tak drugi rabin powie nie. A ja powiem że prześwit jest średni. Większość nowych krawężników jest wystarczająco nisko żeby spokojnie zaparkować sobie zarówno tyłem jak i przodem. Ale nadal sporo bardzo wysokich krawężników gdzie strach podjechać bliżej
jeżdzę często na remontowanym odcinku s7 z płońska do warszawy. efekt jest taki, że w kilku miejscach (na niewyprofilowanych wgłębieniach w prowizorycznej drodze) obcieram podwoziem o jezdnię, chyba że zwolnię do 30-40 km/h. dla mnie ten prześwit jest mały.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
jeżdzę często na remontowanym odcinku s7 z płońska do warszawy. efekt jest taki, że w kilku miejscach (na niewyprofilowanych wgłębieniach w prowizorycznej drodze) obcieram podwoziem o jezdnię, chyba że zwolnię do 30-40 km/h. dla mnie ten prześwit jest mały.
Bez względu na wielkość felgi obwód całego koła a w konsekwencji prżeswit jest identyczny
 
Top