TMS/2015
1. 50 kkm - wymiana silnika - gwiżdżące łożyska - na gwarancji (Norymberga)
2. 60-70 kkm - wymiana "zębatki" do wysuwania klamki - 3 klamki wymienione samodzielnie
3. 160 kkm - wymiana wszystkich wahaczy przód - prywatnie po gwarancji, Poznań, zamienniki (nie polecam)
4. 175 kkm - wymiana aku trakcyjny/12v - na gwarancji (Ząbki)
5. 205 kkm - wymiana MCU1 na MCU2/IC/itp - po gwarancji, (Ząbki) - awarii nie było, ale IC zaczął już "ciec"
6. 210 kkm - wymiana wahaczy przód dół - prywatnie, samodzielna wymiana, oryginały z serwisu
TM3P/2022
35 kkm - żadnej awarii czy wymian
ale
- zgłoszenie na niesprawne działanie HVAC, przy obiegu zamkniętym i AC paruje jak wściekłe, TMS przy tym samym ustawieniu jest OK, filtry nowe
TMY/2023
4 kkm - żadnej awarii czy wymian
ale
- "trzeszczy" fotel kierowcy a dokładnie ten uchwyt pasa bezpieczeństwa od strony podłokietnika ocierający o bok siedziska
- parowanie szyb przy ustawieniach HVAC jak w TM3P