Tesla - awaryjność - co się zepsuło i po jakim przebiegu.

Pabloss

Posiadacz elektryka
U mnie auto od 25 marca 2023 r., przebieg 25 000 i :
1. serwis mobilny - wymiana stelaża fotela kierowcy (skrzypienie)

2. serwis mobilny - resetowanie "auta" raz na jakiś czas wyskakiwał błąd autopilota.
Wszystko usunięte
 

Krystian85

Nowy na Forum
Witam,
przy odbiorze uwag brak.

Po miesiącu lakier z progów odchodził plastrami, ale jak widzę i czytam to typowe. Tesla polakierowała z gwarancji chociaż nie musiał bo nie obejmuje.

Po 80 tys km padł akumulator 12 volt wymieniony na nowy z gwarancji. Plus problem z ładowanie DC, czasami wyświetla się. Również zgłoszone - problem z wiązką. Ma być wymienione wkrótce.

Mnie na szczęście ominął problem "skrzypiącego zawieszenia"

Czekam na aktualizację FSD beta dla beta testerów, może w końcu będzie dostępna w PL :)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Witam,
przy odbiorze uwag brak.

Po miesiącu lakier z progów odchodził plastrami, ale jak widzę i czytam to typowe. Tesla polakierowała z gwarancji chociaż nie musiał bo nie obejmuje.

Po 80 tys km padł akumulator 12 volt wymieniony na nowy z gwarancji. Plus problem z ładowanie DC, czasami wyświetla się. Również zgłoszone - problem z wiązką. Ma być wymienione wkrótce.

Mnie na szczęście ominął problem "skrzypiącego zawieszenia"

Czekam na aktualizację FSD beta dla beta testerów, może w końcu będzie dostępna w PL :)
A gwarancja nie jest do 80kkm ?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A mi zniknęło Zgłoszenie serwisowe. Zgłosiłem brak ikon na tylnym ekranie.
I nie ma zgłoszenia (Warszawa)
Został chat z ostatnim postem, że się przyjrzą jeszcze. Wiadomo, że pierwsze pytania były czy restartowałem.
To nic pilnego ale.
Zrobię nowe i mam milo korespondencje. Podalem ze jestem z Gdańska aby mi dslo Ząbki. Potem w korespondencji czat, poprosilem o mobilny imgadamy sobie

Screenshot_20240108_163714_Tesla.jpg
 

Krystian85

Nowy na Forum
TM3 SR+ LFP 12/2020
Przebieg 97000

Przy odbiorze brak uwag.
Jedyny serwis przy 90 tys zwiazany z bledem "ladowanie DC niedostepne" (akurat na wyjezdzie). Blad zniknal po kilku godzinach i auto sie normalnie ladowalo na DC ale serwis zgloszony. Wymieniono kabel.
Mam to samo przy 80 tys km, będzie wymieniany kabel.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Krakowskim Gdański Targiem, mam mobilny serwis ale w Gdańsku . Mi pasuje bo to bliżej niż Berlin czy Ząbki, a syn tam pomieszkuje....

A jak zwykle chcą zwrotu amerykańskiej przejściówki k dostalem pomyłkowo D Grzyb nawet w filminku o tym wspominał - odbierał po mnie) i mam coś czego nie zgłaszałem do naprawy/ sprawdzenia
Charging handle cannot be inserted in cold conditions - P1
 
Last edited:

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Minęło nam z teslą radośnie 3 miesiące, HL Long Rangę - przejechaliśmy ponad 3000km.
- Przy odbiorze - zero uwag
- Przy około 1000km - zaczęło "rezonować" w okolicach ekranu - Serwis mobilny poprawił mocowanie ładowarki indukcyjnej i nastała cisza (miejsce z którego to dochodzi sam zdiagnozowałem)

- Przy .... Głupia sprawa, bo kupując auto obiecywaliście, emocje, wrażenia z kontaktu z serwisem, niezapomniane chwile w zimnym aucie, spalanie jak w ciężarówce zimą, generalnie życie pełne wrażeń, urozmaicone wizytami w ząbkach lub innych zachodnich landach.

I trochę mam do Was pretensje, bo nic z tego nie miało miejsca, samochód jest do bólu nudny, ładuje - odjeżdżam, ładuje - odjeżdżam.
Nic nie brzęczy, nic nie odpadło, ogrzewanie w dupsko grzeje aż parzy, spalanie 1/4 tego co wydawałem na benzynę, a kawy się w serwisie do tej pory nie napiłem - bo serwis przyjechał do mnie i sam musiałem kawę zaproponować :)

A nie ... przepraszam, jeszcze kamyk mi uderzył w drzwi na trasie, z pod kół innego pojazdu, i to też była tesla ... wiec suma summarum - wina tesli

Wprawdzie spalanie, trochę mi tą nudę rekompensuje, ale powiem Wam szczerze, że ktoś z Was mógłby się poczuć i za to wprowadzenie mnie w błąd, użyć tego pie....go referala ... Byłoby Ku...a miło :)


Zrzut ekranu 2024-03-2 o 17.44.54.jpgZrzut ekranu 2024-03-2 o 17.45.11.jpg
 
Last edited:
Top