TESLA - ciekawostki

Bronek

Pionier e-mobilności
To jest zbieg kilku zdarzeń. Sen auta, sen zegarka
Podobnie jak z smartfonem.
Czasem musze odpalić zegarek lub tarczę ( są tarcze do obu apek z ikonami podst funkcji działania.)
To prostsze czasem od wyjmowania telefonu itp.
Generalnie chodzę bez smarfonu. Place tez zegarkiem.
Przy aktualizacjach tez niekiedy trzeba odświeżyć połączenie z apkami i zegarkiem.
Zawsze gdy nie chciała by odpalić jest ikonka zdalnego uruchomienia w ciagu 2 minut.
Mam m/w od ponad chyba roku wcześniej mialemm inną (Tesla Wear) i się poprawia. Podobnie się zacina jak czasem telefon
 

MiKo

Posiadacz elektryka
Chińczycy coraz bardziej się rozpychają
Ostatnio musiałem kilku znajomym uświadomić, jaka jest skala tego rozpychania na przykładzie sprzedaży BYD czy Geely.. Domyślam się, że sporo ludzi nadal myśli, że chińskie to tandeta i niszowy produkt, którego nikt nie kupuje..
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pewnie będzie możliwość zmiany? Ale ja nie zmieniam.
Myślę ze mniej procentowo ludzi zmieni z tych co mają już Yoke
Ale więcej wybierze zwykłą, gdy będą zamawiać lub finalizować zamówienia , ze strachu, z przyzwyczajenia i po prostu by nie ryzykować rozczarowań.

Nie kazdy potestuję jak ja, szkoda że nie ma opcji zamiany bezkosztowej lub promocyjnej. Wtedy mazna by sprawdzić co kto woli np przez miesiac dwa?

Dotrzymali słowa. LR do Plaid to ok 60- tys w kieszeni
 
Last edited:

Jac3k

Posiadacz elektryka
Pewnie będzie możliwość zmiany? Ale ja nie zmieniam.
Myślę ze mniej procentowo ludzi zmieni z tych co mają już Yoke
Ale więcej wybierze zwykłą, gdy będą zamawiać lub finalizować zamówienia , ze strachu, z przyzwyczajenia i po prostu by nie ryzykować rozczarowań.

Nie kazdy potestuję jak ja, szkoda że nie ma opcji zamiany bezkosztowej lub promocyjnej. Wtedy mazna by sprawdzić co kto woli np przez miesiac dwa?

Dotrzymali słowa. LR do Plaid to ok 60- tys w kieszeni
Przy modelu S to prawie 120tyś różnicy. Z tym Yoke to trzeba by faktycznie przetestować włączanie kierunków z Yoke. Samo używanie Yoke to chyba nie problem. Zabawa pojawia się z sygnalizowaniem kierunków zgodnie ze sztuką.
 

Darek1

Posiadacz elektryka
Przyciski są i w tej i w tej opcji na kierownicy. Więc zmiana kierunkowskazów będzie podobna dla obu kierownic. W takim układzie to chyba bym wolał Yoke.
Może Bronek się wypowie, czy lepsze są dźwigienki na kolumnie (tradycyjne) czy na kierownicy
 

daniel

Señor Meme Officer
Dźwigienki w 3 i Y również znikną po większej modernizacji w połowie roku.
W sumie to teraz był najlepszy czas odebrać Teslę. Czyżbym jednak dobrze się wstrzelił we wczesne Q4'22? Początkowo miałem odbierać w Q1'23. Są czujniki parkowania, bateria LFP, dźwignie zamiast przycisków. Chyba jedna z niewielu rzeczy która "pyknęła" w ostatnim czasie.
 
Top