Tego nie rozumiem? Bo to już wydumane i przekombinowane stwierdzenie? , ,Obudził się i złapać/trafić nie może? Yotuber to właściciel , czy tylko testujący?
Gaszenie ponagleń , to np oparty paluch na .... Już ludziom odpierdziela byleby coś napisać lub skomentować. Bo dlaczego dolnej części ? Fiutem gasi ponaglenia?
Dolna pozioma część jest właśnie super aby oprzeć dłoń. A gorna z rogami wymusza prawidłowe trzymanie
Yoke jest trudna w niektórych manewrach to fakt, ale tylko już kolor pozostał by się przyczepić. Dobrze że dano wybór , bo to utnie większość durnych komentarzy..
A Ci z wybraną/pozostawioną Yoke teraz będą patrzeć na tych co wybrali stary typ z wyższością i politowaniem, że są tchórzliwi niemoty. konserwatywni , niepełnosprytni , ruchowo , niedorozwinięci , oporni na nowe wyzwania...itd itp .
Ulżymy sobie za te wszystkie kalumnie i gromy.
I pewnie żadna fajna laska nie spojrzy na takiego np.z Ską Plaid jak będzie prezentował "zimny łokieć" z dłonią na zwyklym kole kiery .
"
Miękki gościu jesteś", pomyśli, z takim warto mieć dziecko -jest odpowiedzialny stateczny , ale zabawić to wolę się z "Ryśkiem " bo pewnie to mniejszy nudziarz jak ma yoke
😭Wersja mniej optymistyczna , to że będziemy dalej traktowani jak idioci , którzy nie dość że kupili Teslę, to jeszcze mają ją z wolantem, że dla szpanu itd .....
My mamy yoke w obu Teslach i nie zmieniamy , widoczność i poziomy dół , to wg nas zalety a niektóre przyciski przeważają na korzyć. Wady z czasem maleją , ale wady w S i X są też inne i to związane np. z ekranami : NIE KLIKNIESZ NA ZNAK PRĘDKOŚCI I nie ustawisz jak w Tm 3 wajhą jej aktualnej przytrzymując ją. Po prostu trzeba ogarnąć to co się ma, bo to inny model samochodu