TESLA - ciekawostki

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Co do yoke/okrągła kiera - któryś youtuber testujący FSD zwrócił uwagę, że gdy samochód sam jedzie, kwadratowość dolnej części yoke jest utrudnieniem w nagłym przejmowaniu kierowania i w gaszeniu ponagleń
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tego nie rozumiem? Bo to już wydumane i przekombinowane stwierdzenie? , ,Obudził się i złapać/trafić nie może? Yotuber to właściciel , czy tylko testujący?
Gaszenie ponagleń , to np oparty paluch na .... Już ludziom odpierdziela byleby coś napisać lub skomentować. Bo dlaczego dolnej części ? Fiutem gasi ponaglenia?
Dolna pozioma część jest właśnie super aby oprzeć dłoń. A gorna z rogami wymusza prawidłowe trzymanie
Yoke jest trudna w niektórych manewrach to fakt, ale tylko już kolor pozostał by się przyczepić. Dobrze że dano wybór , bo to utnie większość durnych komentarzy..
:cool::cool::cool: A Ci z wybraną/pozostawioną Yoke teraz będą patrzeć na tych co wybrali stary typ z wyższością i politowaniem, że są tchórzliwi niemoty. konserwatywni , niepełnosprytni , ruchowo , niedorozwinięci , oporni na nowe wyzwania...itd itp .
:pUlżymy sobie za te wszystkie kalumnie i gromy.
I pewnie żadna fajna laska nie spojrzy na takiego np.z Ską Plaid jak będzie prezentował "zimny łokieć" z dłonią na zwyklym kole kiery .
"Miękki gościu jesteś", pomyśli, z takim warto mieć dziecko -jest odpowiedzialny stateczny , ale zabawić to wolę się z "Ryśkiem " bo pewnie to mniejszy nudziarz jak ma yoke :)

:cry:😭Wersja mniej optymistyczna , to że będziemy dalej traktowani jak idioci , którzy nie dość że kupili Teslę, to jeszcze mają ją z wolantem, że dla szpanu itd .....

My mamy yoke w obu Teslach i nie zmieniamy , widoczność i poziomy dół , to wg nas zalety a niektóre przyciski przeważają na korzyć. Wady z czasem maleją , ale wady w S i X są też inne i to związane np. z ekranami : NIE KLIKNIESZ NA ZNAK PRĘDKOŚCI I nie ustawisz jak w Tm 3 wajhą jej aktualnej przytrzymując ją. Po prostu trzeba ogarnąć to co się ma, bo to inny model samochodu
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
W końcu już wiem, po co wymyślili Yoke 😁
Po to samo po co jest szminka u kobiet i dres u faceta lub czerwone buty.
A poważnie w Xie może być zwykła tylko lepiej jakby była duża, w Trojce po zamontowaniu dodatkowego ekranu Yoke lepiej sie sprawdza jak w X czy S, bo normalna kierownica w Tm3 naprawdę go zasłania
 

Darek1

Posiadacz elektryka
W sumie to teraz był najlepszy czas odebrać Teslę. Czyżbym jednak dobrze się wstrzelił we wczesne Q4'22? Początkowo miałem odbierać w Q1'23. Są czujniki parkowania, bateria LFP, dźwignie zamiast przycisków. Chyba jedna z niewielu rzeczy która "pyknęła" w ostatnim czasie.
Czy to oznacza, że zaczęli z powrotem montować czujniki?
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Tego nie rozumiem? Bo to już wydumane i przekombinowane stwierdzenie? , ,Obudził się i złapać/trafić nie może? Yotuber to właściciel , czy tylko testujący?
...
Chodzi właśnie o pilnowanie FSD.
Zobacz argumentację. Jeśli nie masz czasu, skocz od razu do 3:00. Polecam jednak całość
 

daniel

Señor Meme Officer
Czy to oznacza, że zaczęli z powrotem montować czujniki?
Nie, to mój stary wpis. Wtedy wydawało mi się, że dobrze było odbierać w Q4.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Chodzi właśnie o pilnowanie FSD.
Zobacz argumentację. Jeśli nie masz czasu, skocz od razu do 3:00. Polecam jednak całość
Bo facet robi to co nie powinien, a co Tesla przegapiła w swym założeniu - traci kontakt, z kierownicą. Ale przecież nawet nie da sie go utrzymać gdy sama Tesla ma prowadzić.
Dlatego ja uważam ze Yoke na trasach jest lepsza, a w mieście wymaga więcej skupienia. I o ile by tak było,, to byla by nawet bezpieczniejsza.
Trudno z nią stracić uwagę. Fajnie się jeździ ale jw luz jest tylko w łatwych odcinkach, a tam gdzie ruch gęstnieje i są drogowe utrudnienia wymaga więcej od zwykłej.
Jw to teraz wg mnie wieksze przegięcie od drzwi falcon, bo te u mnie są lepsze w garazu od tradycyjnych
20230113_114854_copy_895x900.jpg
 

pluto

Pionier e-mobilności
Top