Dwie kamery zamiast trzech mają sens, ale na razie to tylko ploteczka.Tesla w nowych modelach zmniejszy ilość kamer skierowanych do przodu z 3 do 2 ale o wyższej rozdzielczości 5 megapikseli, doda wentylator oraz maty grzewcze w słupkach B.
Obraz 1,2MP jest dziś wystarczający z ogromnym zapasem. Prawdopodobnie nowe kamery i tak będą działać w trybie pixel-binning z wynikową rozdzielczością 1,25MP z opcją "teleobiektywu" (obraz z centrum matrycy bez łączenia pikseli).Najwięcej zadziała większa rozdzielczość z 1.2 na 5 megapikseli.
Może to jest ta słynna optymalizacja kosztów produkcji? Zejście z 3 kamer na 2 to też pewna oszczędność. Jak też wspominasz, że same koszty mogą być mniejsze w przypadku upgrade'u kamer.Obraz 1,2MP jest dziś wystarczający z ogromnym zapasem. Prawdopodobnie nowe kamery i tak będą działać w trybie pixel-binning z wynikową rozdzielczością 1,25MP z opcją "teleobiektywu" (obraz z centrum matrycy bez łączenia pikseli).
Sądzę, że upgrade do 5MP wynika bardziej ze słabej dostępności lub wysokich cen kamer 1,2MP, niż z potrzeby zwiększenia rozdzielczości.
Ale wiesz, że ta zmiana to same korzyści?Tak optymalizacja - usunęli regulację lędźwiową fotela pasażera bo ponoć mało było używane, potem czujniki ultradźwiękowe bo będą kamery, usuwają kamery bo jest ich za dużo.
Auto zaczyna być coraz mniej funkcjonalne - czy ktoś nad tym panuje ?
A rozumiem, że jak kupowałeś auto to w ofercie i umówię miałeś informacje o Matrixach?No faktycznie same udogodnienia - a matrixy dalej nie działają chyba już drugi rok