TESLA - ciekawostki

Kuba K.

Posiadacz elektryka
To nie jest takie proste.
Ja w MB mam kapitalne ILSy, wycieraczki automatyczne działają jak należy, nawet mają możliwość korekty czułości tego automatu, haedup itp, itd,
A jednak jazda Teslą mimo tych oczywistych dla mnie ułomności jest ekscytująca i daje radość… hmmm. Coś ze mną nie tak?
Wyznawcy ICE powiedzą, szajba jak nic. 😉😎
Nie znasz się na samochodach, jesteś zaślepionym fanbojem Tesli któremu Musk Starlinkiem pierze mózg ;);) Czy jakoś tak...
dla pewności to "sarkazm mode"
 

tomA

Posiadacz elektryka
To nie jest takie proste.
Ja w MB mam kapitalne ILSy, wycieraczki automatyczne działają jak należy, nawet mają możliwość korekty czułości tego automatu, haedup itp, itd,
A jednak jazda Teslą mimo tych oczywistych dla mnie ułomności jest ekscytująca i daje radość… hmmm. Coś ze mną nie tak?
Wyznawcy ICE powiedzą, szajba jak nic. 😉😎
Mam nadzieje ze będę miał tak samo i mimo iż BMW to przyjemność z jazdy to tesla da więcej frajdy niż minusów. 😁💪🏽
 

pluto

Pionier e-mobilności
Tesla opublikowała nowy film: Tesla Heat Pump - Większy zasięg w chłodne dni.
Pompa ciepła pobiera nadmiar ciepła z układu napędowego, aby zmaksymalizować prędkość doładowania i zasięg jazdy w niskich temperaturach. Standard w każdej TESLI ;)

 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Pompa ciepła pobiera nadmiar ciepła z układu napędowego, aby zmaksymalizować prędkość doładowania i zasięg jazdy w niskich temperaturach. Standard w każdej TESLI ;)
Jest jeszcze lepiej. Zarządzanie temperaturą kabiny, baterii, silników, elektroniki - to wszystko jest spięte w jeden system, który pozwala grzać i chłodzić wybrane komponenty temperaturą innych komponentów. Np. bateria jest podgrzewana ciepłem silników, komputerów i nasłonecznienia kabiny. Poranna zimna bateria może chłodzić kabinę i elektronikę. W zimie ciepło z komputerów i silników grzeje kabinę i baterię...
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Jest jeszcze lepiej. Zarządzanie temperaturą kabiny, baterii, silników, elektroniki - to wszystko jest spięte w jeden system, który pozwala grzać i chłodzić wybrane komponenty temperaturą innych komponentów. Np. bateria jest podgrzewana ciepłem silników, komputerów i nasłonecznienia kabiny. Poranna zimna bateria może chłodzić kabinę i elektronikę. W zimie ciepło z komputerów i silników grzeje kabinę i baterię...
Tyle że tutaj masz taki koncept od samego początku, a nie patchowanie starych utartych rozwiązań.
 
Top