TESLA - ciekawostki

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Prędzej czy później musi to działać, tak, że będzie wykrywało interwencje i uczyło się na ich podstawie czego nie robić.
Tak jest od kilku lat. Dodatkowo 'shadow mode' generuje niewidoczne dla kierowcy "wirtualne interwencje"
Jak dodamy do tego jeszcze jakiś spójny komentarz, który maszyna zrozumie, to może wyjść naprawdę fajny i szybko usprawniany kod.
Jestem przekonany, że tak właśnie jest. Jest kilkaset tysięcy samochodów z FSD - nie ma szans na ludzkie obrobienie wszystkich komentarzy
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie ze wszystkim można sie zgodzić ale ogólnie to wszystko to prawda
Dobre
Warto posluchac tam mp3


 
Last edited:

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Do wzięcia od ręki w tej chwili 50 TM3 i 25 TMY :eek:
 

Michal

Moderator
Ehhh... gdyby ktoś tam ruszył głową i obniżył ceny do 248 000 (łapiące się na dopłaty), to nawet ja bym się chyba skusił już teraz na TMYAWD :)
11 000 taniej, a dla JDG byłoby 38 000 taniej :D
Teraz TMYAWD za 221 000 to już kompletnie żadnej konkurencji by nie miał.
 

Vangass

Posiadacz elektryka
Ehhh... gdyby ktoś tam ruszył głową i obniżył ceny do 248 000 (łapiące się na dopłaty), to nawet ja bym się chyba skusił już teraz na TMYAWD :)
11 000 taniej, a dla JDG byłoby 38 000 taniej :D
Teraz TMYAWD za 221 000 to już kompletnie żadnej konkurencji by nie miał.
Mam dokładnie te same przemyślenia... bo dopłata z RWD do LR 30k + 27k (brak "mój elektryk") to robi różnice 57k zł ;(.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Pierwszy w ofercie TMY RWD za 229 900 zł to być może mój którego przełożyłem zakup do czasu wyjaśnienia sprawy z systemem ostrzegania i mierzenia odległości z przodu i z tyłu auta.
Czekam wiec dalej do następnego kwartału (jak się uporają to kupię jak nie to będzie inne auto) :)
 

Michal

Moderator
Pierwszy w ofercie TMY RWD za 229 900 zł to być może mój którego przełożyłem zakup do czasu wyjaśnienia sprawy z systemem ostrzegania i mierzenia odległości z przodu i z tyłu auta.
Czekam wiec dalej do następnego kwartału (jak się uporają to kupię jak nie to będzie inne auto) :)
Ty już nie zmieniałeś tesli przypadkiem ze 2 razy na inne auta? Po co im zawracasz gitarę? :p
HRV niby takie super jest.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Pierwszy w ofercie TMY RWD za 229 900 zł to być może mój którego przełożyłem zakup do czasu wyjaśnienia sprawy z systemem ostrzegania i mierzenia odległości z przodu i z tyłu auta.
Czekam wiec dalej do następnego kwartału (jak się uporają to kupię jak nie to będzie inne auto) :)
Ty to jestes cierpliwy :)
 

pluto

Pionier e-mobilności
Ty już nie zmieniałeś tesli przypadkiem ze 2 razy na inne auta? Po co im zawracasz gitarę? :p
HRV niby takie super jest.
To Tesla zagrywki robi m.in. nie dostarczając mi przez rok zamówionej TM3 pomimo dostępnych od razu wersji ale w wyższej cenie. Potem temat z usunięciem czujników i w dalszym ciągu brakiem alternatywnego rozwiązania.
Ja jestem gotowy za zakup, bo miałem Teslę i byłem z niej zadowolony (aczkolwiek miała też sporo za uszami i tak idealnie jak co niektórzy piszą o Tesli nie było). Auto ma być głównie do miasta lub max. 200 km od domu więc elektryk jest w sam raz (na trasy mam Hondę HR-V chodź obecnie zabrał mi ją żona i ujeżdża w mieście i na pewno jej nie sprzedam), ale zamówiona Tesla Y bez czujników mija się z celem - więc czekam aż to wszystko jakoś ogarną.
Ujeżdżam teraz auto żony ZOE (dotacja rozliczona) więc przydało by się coś zmienić na nowszego więc padło dalej na Teslę, ale znowu nie mam takiego ciśnienia na te auto ja co niektórzy. Jak nie Tesla to będzie inne auto i tyle.
 
Top