TESLA - ciekawostki

zibizz1

Pionier e-mobilności
W mniej niż 3 minuty wytłumaczone dlaczego Y jest taki bezpieczny. Na koniec zaprezentowany egzemplarz po czołówce z prędkością 56km/h w którym można normalnie otworzyć drzwi i wysiąść. (Tak w wiekszości aut tak to wygląda, ale auta o tej masie mają zazwyczaj znacznie dłuższą maskę)
Może dlatego temu Panu tutaj się nie powiodło rozszezone samobójstwo
 

Michal

Moderator

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Ciekawy wątek m.in. o tym jak Tesla planując trasę dostaje informację o miejscach parkingowych u celu i różne dane o drogach od floty aut, które już były na tej trasie:
Dla mnie najciekawsza informacja to ta, ze autopilot działa lepiej jak ma ustawiona nawigację do celu bo dopiero wtedy pobiera sobie informacje od reszty floty
 

Michal

Moderator
Żeby ostudzić zapał - obecnie działa to najprawdopodobniej tylko na jakimś małym wycinku USA - pewnie San Francisco. Nie spodziewałbym się, że nagle jak 2 tesle przejadą w okolicy jakiejś dziury w PL, to działanie AP się poprawi ;)
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Żeby ostudzić zapał - obecnie działa to najprawdopodobniej tylko na jakimś małym wycinku USA - pewnie San Francisco. Nie spodziewałbym się, że nagle jak 2 tesle przejadą w okolicy jakiejś dziury w PL, to działanie AP się poprawi ;)
Zacząłem sobie to testować i bardziej niż zaawansowane omijanie dziur to w Polsce chociażby rzadziej prosi o położenie rak na kierownicy i tutaj już subiektywne odczucie ale mam wrażenie ze lepiej pokonuje łuki.

PS. Czy to normalne ze ostatnio w mieście przejechał mi na AP na drodze prostej przez 2 skrzyżowania a na 3 skrzyżowaniu zatrzymał się na pomarańczowym świetle? Miałem wrażenie ze wgl jak wykrywa światła to się wyłączy AP
 

Michal

Moderator
Światła wykrywa ale nic z nimi nie robi, więc to musiał być jakiś inny czynnik, który doprowadził do zatrzymania.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Elon Musk ogłosił, że Tesla podejmuje kroki w celu stopniowego wycofywania funkcji "nag" na kierownicy, która obecnie wymaga od kierowców stawiania oporu na kierownicy w określonych odstępach czasu podczas korzystania z Autopilota. W tweecie Musk wyjaśnił, że nag będzie "stopniowo zmniejszany, proporcjonalnie do poprawy bezpieczeństwa".

 

Michal

Moderator
i W USA, bo u nas to byłoby nielegalne :p
 
Top