Nie lepiej skorzystać z leasingu który jest już w programie i na pewno otrzymasz dotację. To sporo kasy w końcu. A tych leasingów jest już naprawdę sporo.U mnie sporo wychodzi.
Mam na 7 lat z 1% wykupem. Tylko 10% wkładu własnego. Całkowita suma spłaty to 130% po tych 7 latach.
Ale u mnie młoda firma bo niecały rok oraz niski wkład własny
Mimo wszystko w przypadku inflacji na poziomie 20% gdzie po 7 latach spłacam 130% to nadal dobry deal.
Ale jak będzie mniejsza to po prostu mniejsza kwota prawda?Nie lepiej skorzystać z leasingu który jest już w programie i na pewno otrzymasz dotację. To sporo kasy w końcu. A tych leasingów jest już naprawdę sporo.
I pamiętaj że dotacja jest do opłaty wstępnej, czyli opłata wstępna nie może być mniejsza niż kwota dotacji.
Będzie mniejsza kwota.Ale jak będzie mniejsza to po prostu mniejsza kwota prawda?
btw liczy się kwota brutto czy netto?
Lessing podpisałem umowę w momencie, gdy M3LR nie łapała się na dopłaty.
Tak to sobie zdaję sprawę.Będzie mniejsza kwota.
Liczy się netto.
I jeszcze jedno, jak chcesz dotację na LR to ze względu na cenę musisz rozliczyć 100% VAT. Czyli auto tylko do celów działalności gospodarczej i powinieneś prowadzić kilometrówkę.
Ale rozumiem, że masz interpretację US, że to wystarczy jako "uniemożliwienie użycia prywatnego" samochodu.Tak to sobie zdaję sprawę.
Całe szczęście moduł GPS ode mnie z firmy montuje i automatycznie raport co miesiąc z ewidencją VAT i kilometrówką mam na maila.
Jak coś polecam dla reszty![]()
Mam doświadczenie jakiś 3000 klientów, którzy korzystają z tego rozwiązania i żadnej skargi
Ty musisz oczywiście obronić ewidencję i trasy, które tam są wskazane. Jednak ustawa definiuje jedynie ''skąd dokąd'' więc to może również być zapis Warszawa - Radom 100 km 1 stycznia 08:00 - 9:00
Dla zainteresowanych:
Cena to nadal 2350 zł brutto, dziś kupowałem w serwisieObawiam się, że podrożało. Teraz 2800. https://shop.tesla.com/pl_pl/product/zlacze-scienne