Piernik

Posiadacz elektryka
U mnie sporo wychodzi.

Mam na 7 lat z 1% wykupem. Tylko 10% wkładu własnego. Całkowita suma spłaty to 130% po tych 7 latach.

Ale u mnie młoda firma bo niecały rok oraz niski wkład własny

Mimo wszystko w przypadku inflacji na poziomie 20% gdzie po 7 latach spłacam 130% to nadal dobry deal.
Nie lepiej skorzystać z leasingu który jest już w programie i na pewno otrzymasz dotację. To sporo kasy w końcu. A tych leasingów jest już naprawdę sporo.
I pamiętaj że dotacja jest do opłaty wstępnej, czyli opłata wstępna nie może być mniejsza niż kwota dotacji.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Nie lepiej skorzystać z leasingu który jest już w programie i na pewno otrzymasz dotację. To sporo kasy w końcu. A tych leasingów jest już naprawdę sporo.
I pamiętaj że dotacja jest do opłaty wstępnej, czyli opłata wstępna nie może być mniejsza niż kwota dotacji.
Ale jak będzie mniejsza to po prostu mniejsza kwota prawda?
btw liczy się kwota brutto czy netto?

Lessing podpisałem umowę w momencie, gdy M3LR nie łapała się na dopłaty.
 

Piernik

Posiadacz elektryka
Ale jak będzie mniejsza to po prostu mniejsza kwota prawda?
btw liczy się kwota brutto czy netto?

Lessing podpisałem umowę w momencie, gdy M3LR nie łapała się na dopłaty.
Będzie mniejsza kwota.
Liczy się netto.
I jeszcze jedno, jak chcesz dotację na LR to ze względu na cenę musisz rozliczyć 100% VAT. Czyli auto tylko do celów działalności gospodarczej i powinieneś prowadzić kilometrówkę.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Będzie mniejsza kwota.
Liczy się netto.
I jeszcze jedno, jak chcesz dotację na LR to ze względu na cenę musisz rozliczyć 100% VAT. Czyli auto tylko do celów działalności gospodarczej i powinieneś prowadzić kilometrówkę.
Tak to sobie zdaję sprawę.

Całe szczęście moduł GPS ode mnie z firmy montuje i automatycznie raport co miesiąc z ewidencją VAT i kilometrówką mam na maila.

Jak coś polecam dla reszty :)
 

raph

Zadomawiam się
Tak to sobie zdaję sprawę.

Całe szczęście moduł GPS ode mnie z firmy montuje i automatycznie raport co miesiąc z ewidencją VAT i kilometrówką mam na maila.

Jak coś polecam dla reszty :)
Ale rozumiem, że masz interpretację US, że to wystarczy jako "uniemożliwienie użycia prywatnego" samochodu.
Trochę to żart, ale przepisy są tak napisane, że moduł GPS i śledzenie auta może być niewystarczające.

PS: Sama Tesla podaje swoją pozycję i użycie tesamate załatwia temat śledzenia auta, ale czy dla US te dane będą wiarygodne, nie wiadomo.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Mam doświadczenie jakiś 3000 klientów, którzy korzystają z tego rozwiązania i żadnej skargi :)

Ty musisz oczywiście obronić ewidencję i trasy, które tam są wskazane. Jednak ustawa definiuje jedynie ''skąd dokąd'' więc to może również być zapis Warszawa - Radom 100 km 1 stycznia 08:00 - 9:00

Dla zainteresowanych:
 

pluto

Pionier e-mobilności
Dostępny jest pierwszy od ręki egzemplarz TM3 Performance w nowej cenie ;)

Bez nazwy 3.jpg
 

anzo

Zadomawiam się
Mam doświadczenie jakiś 3000 klientów, którzy korzystają z tego rozwiązania i żadnej skargi :)

Ty musisz oczywiście obronić ewidencję i trasy, które tam są wskazane. Jednak ustawa definiuje jedynie ''skąd dokąd'' więc to może również być zapis Warszawa - Radom 100 km 1 stycznia 08:00 - 9:00

Dla zainteresowanych:

Problemem nie jest metoda prowadzenia ewidencji a faktyczne potwierdzenie, iż każda trasa została zrealizowana dla celów DG
 
Top