Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu

inter

Pionier e-mobilności
możliwe, jednak to nie zmienia faktu że nie ma kapitalizacji 80mld, 2000 miejsc gdzie może postawić ładowarki, własnych elektrownii i "ekologicznego" rządu po swojej stronie.
I to fakt, ale dobrze wiesz, jak działają państwowe monopole.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Dziś musiałem przejechać w godzinach szczytu przez Warszawę i z powrotem (do oficjalnego Body Shopu Tesli, ulica Modlińska, a mieszkam na Włochach). I cieszyłem się niezmiernie, że jadę sam, bo mogłem jechać na autopilocie w megakorkach.

Ale też przyszła myśl, dlaczego ten autopilot działa tak komicznie, przyśpiesza agresywnie nawet, gdy samochód przede mną osiąga 14 kmh, to i tak on rusza pełnym gazem do prawie 30 kmh i hamuje gwałtownie. Ja mam z tego wręcz bekę, to jest śmieszniejsze niż pierdzenie z głośnika na zewnątrz (to ostatnie bawi mojego 14letniego syna).

Postanowiłem więc sprawdzić, co rzecze o tym temacie internet i nie zgadniecie, już 3 lata temu ludzie na to masowo narzekali:
https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/comments/mnitdq
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/yebv9c
I tesla nie zrobiła z tym niczego. Więc pewnie się to nigdy nie poprawi, jak wycieraczki (dziś 3 razy porysowały mi szybę zanim zauważyłem, że wróciły na ustawienie Auto z Off).

Taka jest tesla, trzeba z tym żyć lub pójść gdzieś indziej. Obym na nowe drzwi nie czekał kilka miesięcy, jak ktoś z forum czeka na tylną szybę.

Ktoś powie, bez sensu samochód, tyle wad, a ja wciąż podkreślam - niesamowicie przyjemnie się nim jeździ, bardzo mało zużywa energii - z jazdy w takich korkach była średnia 13 kWh na 100 km. A z 10 razy byłem pierwszy na światłach, wtedy zawsze robię szybki start.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Po co robić coś w autopilocie jeśli za 2 tygodnie ma być FSD? Dlatego przez te lata nikt z tym nic nie zrobił
 

inter

Pionier e-mobilności
Dziś musiałem przejechać w godzinach szczytu przez Warszawę i z powrotem (do oficjalnego Body Shopu Tesli, ulica Modlińska, a mieszkam na Włochach). I cieszyłem się niezmiernie, że jadę sam, bo mogłem jechać na autopilocie w megakorkach.

Ale też przyszła myśl, dlaczego ten autopilot działa tak komicznie, przyśpiesza agresywnie nawet, gdy samochód przede mną osiąga 14 kmh, to i tak on rusza pełnym gazem do prawie 30 kmh i hamuje gwałtownie. Ja mam z tego wręcz bekę, to jest śmieszniejsze niż pierdzenie z głośnika na zewnątrz (to ostatnie bawi mojego 14letniego syna).

Postanowiłem więc sprawdzić, co rzecze o tym temacie internet i nie zgadniecie, już 3 lata temu ludzie na to masowo narzekali:
https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/comments/mnitdq
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/yebv9c
I tesla nie zrobiła z tym niczego. Więc pewnie się to nigdy nie poprawi, jak wycieraczki (dziś 3 razy porysowały mi szybę zanim zauważyłem, że wróciły na ustawienie Auto z Off).

Taka jest tesla, trzeba z tym żyć lub pójść gdzieś indziej. Obym na nowe drzwi nie czekał kilka miesięcy, jak ktoś z forum czeka na tylną szybę.

Ktoś powie, bez sensu samochód, tyle wad, a ja wciąż podkreślam - niesamowicie przyjemnie się nim jeździ, bardzo mało zużywa energii - z jazdy w takich korkach była średnia 13 kWh na 100 km. A z 10 razy byłem pierwszy na światłach, wtedy zawsze robię szybki start.
Nie wiem jaką masz aktualizację, ale od ostatniej, działa zdecydowanie lepiej. Pierwsze ruszenie jest trochę nerwowe, ale potem jest super. Ostatnio jechałem prawie 6 km w korku, i nie było żadnej niespodzianki.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ustaw limit prędkości na 15kmh
 

umcus

Pionier e-mobilności
Ja to mam ogólnie "trust issue" jeśli chodzi o AP. Przy jeździe w korku za bardzo szarpie, a na trasie z kolei brakuje mi ustawienia odległości tak do 10, a najlepiej 14 ;) Maksymalne 7 przy prędkości 100 km/h to jest nieco zbyt mało, żebym był wyluzowany podczas jazdy. Na autostradzie jest w miarę spoko, ale na krajówce 1x1, to jakoś się nieswojo przy takim odstępie czuję.
 

Najnowsze dyskusje

Top