Raz jechałem w okropnej ulewie i miałem komunikat że autopilot musi zwolnić z uwagi na ograniczoną widoczność. Z 100 maks na coś około 70-80. Na samym tempomacie prawie nie jeżdżęCzy efekt jest taki, że w śnieżycy tempomat działa zawsze?
Raz jechałem w okropnej ulewie i miałem komunikat że autopilot musi zwolnić z uwagi na ograniczoną widoczność. Z 100 maks na coś około 70-80. Na samym tempomacie prawie nie jeżdżęCzy efekt jest taki, że w śnieżycy tempomat działa zawsze?
A to fakt, może tak to działa, że jak ma kłopot to zwalnia, ale nie wyłącza. To byłoby logiczne i OK.Raz jechałem w okropnej ulewie i miałem komunikat że autopilot musi zwolnić z uwagi na ograniczoną widoczność. Z 100 maks na coś około 70-80. Na samym tempomacie prawie nie jeżdżę
Nie chodzi o nazewnictwo, tylko o funkcjonalność sterującą prędkością za kierowcę.Raz jechałem w okropnej ulewie i miałem komunikat że autopilot musi zwolnić z uwagi na ograniczoną widoczność. Z 100 maks na coś około 70-80. Na samym tempomacie prawie nie jeżdżę
Ja tylko chciałem napisać że ograniczył prędkość w trybie autopilota bo w nim zawsze ogranicza do maks +10 ograniczenie, natomiast w tempomacie można sobie ustawić 140 w zabudowanym i nie wiem czy tak samo ograniczyłby prędkość bez autopilota, spodziewam się że tak bo w tych sytuacjach kiedy zmniejszyl prędkość nie dało się jechać bezpiecznie z taką jak jechałem.Nie chodzi o nazewnictwo, tylko o funkcjonalność sterującą prędkością za kierowcę.
Jeśli zwalnia, ale nadal jakoś działa, to ok.
Jeśli robi to lepiej niż przy radarze, to tym bardziej ok.
Miałem nadzieję że przeciągnę termin odbiór do czasu załatwienia spraw czujnikówCo chcesz w ten sposób osiągnąć?
Tesla daje jakiś wybór, czy chcesz zrezygnować w ogóle z auta?
Tymczasem, pomimo nie zaakceptowania informacji, dziś pojawił się VIN w kodzie strony (LRWYGCFS1PC77xxxx)Prawdopodobnie nie dostaniesz VIN-u do czasu wprowadzenia Tesla Vision. Ja zaakceptowałem i od razu pojawił się nr VIN. Samochód już mam, jeżdżę i czekam na Vision.