Alef

Zadomawiam się
Zgłosiłem usterki, 24 kwietnia 9 rano mam wizytę w serwisie, czyli prawie miesiąc.

Zgłosiłem:
- źle spasowany frunk (widać po otwarciu, śruby mają różne dystanse (jest możliwość regulacji tej klapy jakieś 5cm...))
- brud pod zabezpieczeniem tylne drzwi (ktoś miał podobny problem tutaj w wątku)
- klapa bagażnika też jest lekko przekrzywiona (tylne światło prawe ma schodek, lewe jest ok)
Mogę prosić o zdęcze tej klapy? Nie do konca rozumiem o co tu chodzi :(
 

ypl

Pionier e-mobilności
Jest rok na skorzystanie z punktów a gdy już wymienisz na kilometry, 6 miesięcy na wykorzystanie. Ja dostałem równiutkie 5 tyś. km.
Ja dostałem 5k kilometrów ale mam rok na wykorzystanie.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Ja dostałem 5k kilometrów ale mam rok na wykorzystanie.
Heh, u mnie też zmienił się termin ważności kilometrów na rok (!). Fajnie :)
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
U mnie też wskoczył rok. Brawo Tesla. Wcześniej miałem 1/2 roku. Teraz 1 rok.
Heh, u mnie też zmienił się termin ważności kilometrów na rok (!). Fajnie :)
U mnie dalej 3200 i do 1 października, ale już dzwoniłem, mają to "naprawić", Pani zapewniała, że powinno być 5000km.
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
U mnie nadal to samo…. Wszystkim maja jakoś odgórnie naprawić?
Bede jutro próbował dzwonić. Ale pewnie wszyscy na urlopach.
 

itguy

Posiadacz elektryka
U mnie dalej 3200 i do 1 października, ale już dzwoniłem, mają to "naprawić", Pani zapewniała, że powinno być 5000km.
na jaki numer się dodzwoniłeś? ja dzisiaj próbowałem dodzwonić się do działu sprzedaży po fakturę i bezskutecznie
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Dzwonię na Warszawę, klikam 1, później 2 (ze nie dzwonię z wypadku), bez czekania na automat.
 
Top