Tesla Model Y, dostawy II kwartał 2023

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Ja wróciłem z wymiany uszczelek, zgłosiłem w tym samym zgłoszeniu serwisowym, że zostawili syf z jakiegoś przyrządu do podważania uszczelek - dostałem zalecenie zgłoszenia tego i przyjedzie mobilny serwis.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Zaraz zaraz, to Tesla dostaje jakieś rządowe granty na SuC w PL?
Warunkiem dotacji jest postawienie publicznej stacji ładowania - według definicji dostępnej dla wszystkich. Dopóki Tesla nie zacznie w pełni otwierać SC dla każdego bez ograniczeń to dotacji nie dostanie.
 

grzkas

Fachowiec
Warunkiem dotacji jest postawienie publicznej stacji ładowania - według definicji dostępnej dla wszystkich. Dopóki Tesla nie zacznie w pełni otwierać SC dla każdego bez ograniczeń to dotacji nie dostanie.
Tesla jest w trakcie procesu udostepniania superchargerow dla wszystkich :)
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Jasne, tylko w PL jeszcze V4 nikt nie widział... A nie sądzę aby zrobili retrofit czytników kart w V3.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
OK. Tylko nie wiem jak w PL, ale według przepisów w UK apka Tesli nie spełnia warunku 'dla wszystkich'.
 

STMS

Posiadacz elektryka
w UE jak nie masz tesli a chcesz się ładować to rejestrujesz się w apce i już
w PL nie działa bo wiadomo
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Jasne, tylko w PL jeszcze V4 nikt nie widział... A nie sądzę aby zrobili retrofit czytników kart w V3.
Gdzieś widziałem (na PlugShare), już nie pamiętam gdzie SuC V2 lub V3 z dodanym jednym stojakiem z ekranem współdzielonym na wszystkie stanowiska, także da się w miarę niskim kosztem dziwne wymogi opędzić.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
w UE jak nie masz tesli a chcesz się ładować to rejestrujesz się w apce i już

To samo jest w UK z V2 i V3 tyle, że jak pisałem nie jest to zgodne z najnowszymi brtyjskimi przepisami dot. publicznych ładowarek.

Chargers must accept contactless payment, and allow for ‘payment roaming’ so drivers no longer need to download multiple apps for different operators but will be able to pay multiple providers through a single payment service. There’s also a mandate for greater transparency around the price of charging, and a requirement that operators provide live data on charge point availability, along with the new reliability standard. All operators must also provide a staffed 24hr helpline to assist drivers having problems using any public charge point.
 
Top