Tesla Model Y, dostawy II kwartał 2023

kristof46

Fachowiec
Czemu uważasz że grożą ?

To tylko głupie smsy, tutaj na forum poczytałem żeby za bardzo się nie przejmować tymi „głupotkami” 48h😀

Ale racja. Trzeba się przygotować mentalnie do oczekiwania na tesle… ale dzięki doświadczeniu ludzi z forum nie ma stresa!
Sam napisałem żeby się nimi nie przejmować bo takie dostałem info dzisiaj w salonie. Co nie zmienia ze to takie pogróżki.
Najgorsze jest to ze po dzisiejszej wizycie zostałem zapewniony ze wszystko spoko ze oczywiście szybko to załatwiać ale generalnie luz auto będzie czekac. O 17 telefon z Tesli ze jednak do środy do 17 musza mieć wpłatę od banku. Czyli jednak nie tak różowo.
Wkurza mnie to. Raz mówią tak raz siak.
A doświadczenie innych na nic się zda bo to tesla dyktuje warunki. Wystarczy ze przez tydzień się nie odzywają a potem winią ciebie ze opóźniasz cały proces.
 

Jan2

Zadomawiam się
Sam napisałem żeby się nimi nie przejmować bo takie dostałem info dzisiaj w salonie. Co nie zmienia ze to takie pogróżki.
Najgorsze jest to ze po dzisiejszej wizycie zostałem zapewniony ze wszystko spoko ze oczywiście szybko to załatwiać ale generalnie luz auto będzie czekac. O 17 telefon z Tesli ze jednak do środy do 17 musza mieć wpłatę od banku. Czyli jednak nie tak różowo.
Wkurza mnie to. Raz mówią tak raz siak.
A doświadczenie innych na nic się zda bo to tesla dyktuje warunki. Wystarczy ze przez tydzień się nie odzywają a potem winią ciebie ze opóźniasz cały proces.
To łobuzy…

Jak już usiądziesz i pedał naciśniesz to wszystko złe zapomnisz….
 

pluto

Pionier e-mobilności
Prędkość to nie wszystko .... :cool:
 

kristof46

Fachowiec
To łobuzy…

Jak już usiądziesz i pedał naciśniesz to wszystko złe zapomnisz….
To nie będzie moja pierwsza tesla. Tylko ze te 2 lata temu było łatwiej. Był kontakt do konkretnego sprzedawcy. Leasing też mógł załatwić co chciał choć to nie było i tak zbyt proste. Już kiedyś wspominałem ze rozumiem dlaczego wybieramy Tesle. Sam się na nią decyduje. Tylko z drugiej akceptowanie takiej patologii nie sprawi ze Tesla będzie chciała coś usprawniać poprawić bo i po co skoro już teraz ludzie się biją o auta.
 

itguy

Posiadacz elektryka
Tym razem to nie głupie sms-y tylko oficjalny mail w odpowiedzi na zamówienie z leasingu. Także ja tego maila biorę na poważnie. To lekkie chamstwo bo ja czekałem na odpowiedź blisko 7 dni bez kilku godzin i robiłem co mogłem żeby transakcja doszła do skutku a oni oczekują że leasing spełni ich żądania w 24 godziny po tym jak już łaskawie raczyli wystawić fakturę i zareagować... Rozumiem że to nacisk pewnie gdzieś tam z góry i tak dalej ale to lekka przesada mimo wszystko
Także to tyle w temacie.
Ale tak jak piszecie auto jest świetne i tylko dlatego to wszystko toleruje...
 
Last edited:

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Jestem nowy.

Opisze moją przygodę z teslą i obiecuje ze będzie nietypowa😀

19.02.2023 zamówiłem 4 auta dla całej rodzinki.
1/ dla siebie - X plaid
2/ dla żony Y Perf
3/ dla dzieci Y rwd (żeby za daleko nie odjeżdżały😀)

Co ciekawe, każdy ma inny kolor (tak dla bajeru, żona pierwsza wybierała, dzieci, na końcu ja)

W Q1 dostały tylko dzieciaki swoje auta😡 i już sobie ujeżdżają (córka świeży kierowca, uczy się przy mnie jeździć, już dzisiaj sama pojechała do szkoły).

Żona ma obiecane Y Perf w kwietniu, wpisany odbiór 20.04

A ja nie mam czym jeździć…..☹️
Muszę pożyczać od nich.

Vin brak, żadnych sms, rozważam anulowanie X Plaid i kupno Y bo mi się bardzo podoba (dobrze wykonany, miut-cut).

Co ciekawe żonie obniżyli cenę na Y Perf, właśnie dostałem fakturę korygującą…

Czekać na X Plaid ? Proszę doradzić. Nawet byłem już w Ząbkach pare dni temu, ale zero wiedzy o moim X. Nikt nic nie wie…. Wodę w ustach mają.

Ktoś kupował X i może napisać ile czekał
Musisz poczytać wątek o statkach, X przybędzie z Ameryki dla Ciebie. Trzeba śledzić statki.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Statek już wypłyną będzie po koniec kwietnia w Europie ;)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Także to tyle w temacie.
Ale tak jak piszecie auto jest świetne i tylko dlatego to wszystko toleruje...
Po kilku dniach od odbioru dostaniesz maila z ankietą dot. twoich wrażeń z procesu zakupowego - wg mnie warto opisać problemy.

Używają oprogramowania firmy Qualtrics to duży i zaawansowany soft, gdzieś tam się zapalisz na dashboardach, statystyki spadną i może znajdą rozwiązanie systemowe problemu.

Ja miałem zgryz bo u mnie wszystko przebiegło bez problemów, ale korciło mnie żeby coś napisać z opowieści z forum ;-)
 

itguy

Posiadacz elektryka
Po kilku dniach od odbioru dostaniesz maila z ankietą dot. twoich wrażeń z procesu zakupowego - wg mnie warto opisać problemy.

Używają oprogramowania firmy Qualtrics to duży i zaawansowany soft, gdzieś tam się zapalisz na dashboardach, statystyki spadną i może znajdą rozwiązanie systemowe problemu.

Ja miałem zgryz bo u mnie wszystko przebiegło bez problemów, ale korciło mnie żeby coś napisać z opowieści z forum ;-)
O dobrze wiedzieć. Nie omieszkam coś napisać i postaram się to zrobić jak najbardziej obiektywnie jak już mi zejdzie ciśnienie :D bo serio, coś tu jest nie tak, skopią sobie reputację przez takie głupoty jak ogarnianie zamówienia na ostatnią chwilę. Bo to są problemy które wymagają dużych nakładów finansowych jak np sieć serwisowa, ale czytanie email i klikanie w komputer to jest coś co jest w stanie ogarnąć zdecydowanie mniej wyszkolonych człowiek. Jakoś banki nie mają problemów żeby zatrudnić ludzi do call center.
 
Top