bart_zaw
Posiadacz elektryka
Tylko co lepiej:O dobrze wiedzieć. Nie omieszkam coś napisać i postaram się to zrobić jak najbardziej obiektywnie jak już mi zejdzie ciśnienie bo serio, coś tu jest nie tak, skopią sobie reputację przez takie głupoty jak ogarnianie zamówienia na ostatnią chwilę. Bo to są problemy które wymagają dużych nakładów finansowych jak np sieć serwisowa, ale czytanie email i klikanie w komputer to jest coś co jest w stanie ogarnąć zdecydowanie mniej wyszkolonych człowiek. Jakoś banki nie mają problemów żeby zatrudnić ludzi do call center.
- nie odbierają i nie ma kontaktu ale "jakoś" do przodu się turla
- Odbierają ale nic nie mogą zrobić bo to system tak ma i oni nic nie poradzą, albo przełączasz się między działami i każdy mówi co innego
Głównie dzięki info na forum wiedziałem jak poradzić sobie z zakupem Tesli bo to nadal było tak niedawno i nadal pozostawia niesmak ale jest ta święta prawda forum "jak już odbierzesz to ci przejdzie" -- z innych państw widać że schemat jest podobny