Uważam, że te wszystkie problemy z obsługą w Tesli to nie jest wynik nieogarniania, a raczej efekt świadomej polityki.
Cieszymy się (niektórzy) z niskich cen. Jest sporo info o wysokiej marży Tesli. Jest to możliwe, dzięki ekstremalnej optymalizacji i automatyzacji procesów zarówno produkcyjnych jak i obsługi. To, obok minimalizacji wydatków na klasyczny marketing, jedno z głównych założeń Elona i wyróżników Tesli.
Gdyby dziś, obok rozszerzonego autopilota, w cenniku pojawiły się:
- obsługa premium za 25 kPLN,
- rozszerzona promocja marki za 25 kPLN,
to ilu z nas zaznaczyło by te opcje przy zakupie 😉? 0,1%?
i nie zdziwię się jeśli z czasem takie „opcje” się pojawią 😀.
PS. To się da w każdej większej firmie zorganizować, tylko uwaga - wymaga zmiany modelu biznesowego.
Cieszymy się (niektórzy) z niskich cen. Jest sporo info o wysokiej marży Tesli. Jest to możliwe, dzięki ekstremalnej optymalizacji i automatyzacji procesów zarówno produkcyjnych jak i obsługi. To, obok minimalizacji wydatków na klasyczny marketing, jedno z głównych założeń Elona i wyróżników Tesli.
Gdyby dziś, obok rozszerzonego autopilota, w cenniku pojawiły się:
- obsługa premium za 25 kPLN,
- rozszerzona promocja marki za 25 kPLN,
to ilu z nas zaznaczyło by te opcje przy zakupie 😉? 0,1%?
i nie zdziwię się jeśli z czasem takie „opcje” się pojawią 😀.
PS. To się da w każdej większej firmie zorganizować, tylko uwaga - wymaga zmiany modelu biznesowego.