Tesla Model Y, dostawy II kwartał 2023

itguy

Posiadacz elektryka
Tesla chyba zaczyna edukować kupujących bo rozsyła takie SMS y:
Szanowny Kliencie,
Otrzymałeś numer VIN, co oznacza, że Twój pojazd jest już w Warszawie lub przyjedzie niebawem.
W przyszłym tygodniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
W międzyczasie prosimy o przygotowanie wszystkiego co potrzebne.
Jeśli chcesz zapłacić gotówką: przygotuj wszystko do przelewu bankowego.
Jeśli chcesz zapłacić przez Leaisng: numer VIN znajdziesz na swoim koncie w Tesli. Prosimy o jak najszybsze podpisanie umowy ze swoim partnerem leasingowym.
Twój partner leasingowy powinien przesłać nam Zamowienie na [email protected] z Twoim numerem VIN w temacie.
Dziekuejmy!
Pozdrawiamy
TESLA POLAND

---edit---
Nawet 3 razy :D
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Takie pytanie mam - czy gdybyście w swoim mieście mieli otwarty salon coś ala iSpot (czyli nie od Apple, ale niby że Apple) tylko dla Tesli to skorzystalibyście?

Haczyk jest w tym, że będziecie mieli show-room, jazdę testową, pełną obsługę zamówienia i papierologii i dostawę pod drzwi, ale za tą usługę np. koszt zakupu będzie 5 tys. większy to zdecydowalibyście się?
 

pluto

Pionier e-mobilności
Takie pytanie mam - czy gdybyście w swoim mieście mieli otwarty salon coś ala iSpot (czyli nie od Apple, ale niby że Apple) tylko dla Tesli to skorzystalibyście?

Haczyk jest w tym, że będziecie mieli show-room, jazdę testową, pełną obsługę zamówienia i papierologii i dostawę pod drzwi, ale za tą usługę np. koszt zakupu będzie 5 tys. większy to zdecydowalibyście się?
Nie - przecież teraz jest dobrze zorganizowany system sprzedaży Tesli w Polsce - po co to zmieniać ;)

P.S.
Kolejna osoba odeszła z Tesli Ząbki która była bardzo pomocna - szkoda.
 

itguy

Posiadacz elektryka
Takie pytanie mam - czy gdybyście w swoim mieście mieli otwarty salon coś ala iSpot (czyli nie od Apple, ale niby że Apple) tylko dla Tesli to skorzystalibyście?

Haczyk jest w tym, że będziecie mieli show-room, jazdę testową, pełną obsługę zamówienia i papierologii i dostawę pod drzwi, ale za tą usługę np. koszt zakupu będzie 5 tys. większy to zdecydowalibyście się?
Tak.
 

kristof46

Fachowiec
To jest naprawdę niesamowite. Naprawdę jestem ciekaw co tam sie dzieje. Kontakt z nimi zawsze był trudny. Teraz nie ma go prawie wcale. Gdzie leży problem? Czy przycisk “wyślij maila” jest zablokowany dopóki pracownik nie rozwiąże tajnego zadania Elona Muska? Serio gdzie leży problem. Jacyś ludzie się po salonie kręcą a kontakt prawie zerowy.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Jak już w połowie miesiąca pracownicy spieprzają z tej roboty to musi tam być mega źle.
A to wyglada już na jakiś eksodus wsród handlowców.
Nie wiadomo co tego jest przyczyną.
Z marży na auta zeszli z 19% do 11% więc może pracownikom także rykoszetem się dostało.
 
Top