D4r3k
Zadomawiam się
Dzięki za dane Pana Piotra D.A możesz dać namiary na Pana Piotra D?
Dzięki za dane Pana Piotra D.A możesz dać namiary na Pana Piotra D?
Yup, faktycznie ta folia u Ciebie słabo przykleili, od razu mi się to rzuciło w oczy. Zgłoś na serwis przez apkę, i ten odprysk na klapie też bym zgłaszał.Miałem wrzucić zdjęcia swojej folii ochronnej i wygląda to następująco. Tragedii nie ma, ale w słońcu widać z daleka, w aparacie kilkuletniego telefonu trochę mniej.
Dzisiaj obejrzałem dokładniej całość to jeszcze mikroskopijny odprysk znalazłem na krawędzi klapy, widać że była uderzona tym rogiem, niby nic ale pewnie będzie rdzewieć po paru latach, przynajmniej w poprzednich autach takie uszkodzenia się tak kończyły, więc pewnie jakaś zaprawka bezbarwnym z utwardzaczem nie zaszkodzi. Co samego lakieru, to miejscami wygląda jakby wrócił od miejscowego lakiernika a nie prosto z fabryki, bo w kilku miejscach są widoczne zacieki, szczególnie przy krawędziach i na załamaniach, ale to tez kosmetyka i trzeba wiedzieć na co patrzeć, jak mi się kiedyś będzie nudzić za mocno to to spoleruje.
Po za tym klapa bagażnika z tyłu jest minimalnie niewyrównana bo z prawej strony zderzak i lampa wystaje jakieś 3-4mm bardziej niż po lewej. Nawet dało by się to wyregulować przy zawiasach klapy ale wtedy byłbym problem z szczeliną między szybą w klapie i panoramicznym dachem, tam ten odstęp jest teraz idealny i w sumie wolałbym żeby tam było prosto, bo tutaj tego nie widać chyba że szuka się naprawdę dziury w całym
Reszta bez zastrzeżeń, bateria, ani nic pod spodem nie przerysowana na lawecie, wszystko inne działa bardzo dobrze, prowadzi się super, na drodze dogadaliśmy się po paru kilometrach. W trasie na dobrze oznakowanej nitce autopilot super sprawa, daje odpocząć, wracając do domu z salonu 3/4 trasy przejechałem tylko na autopilocie.
Także podsumowując po za tą folią która jest mega pierdołą, to naprawdę spoko wykonane auto, więc czasy kiedy można było narzekać na teslą jeśli o to chodzi chyba się bezpowrotnie kończą.
Tak, już zgłosiłem, ale szczerze to mi się nawet nie chce tylko po to jechać do WawyYup, faktycznie ta folia u Ciebie słabo przykleili, od razu mi się to rzuciło w oczy. Zgłoś na serwis przez apkę, i ten odprysk na klapie też bym zgłaszał.
Dokładnie, do tego niezły urodzaj jeśli chodzi o kolory!Na inventory dzisiaj wskoczyła nowa pula TMY RWD - łącznie wszystkich jest 49 sztuk!!!!
A który Santander może MultirentDlaczego? Santander leasing doskonale wie co i jak robi Tesla. Sam mam u nich leasing sprzed 2 lat (wtedy było to niejako przecieranie szlaków a i tak poszło w miarę ok) teraz wydają się mieć wszystko ogarnięte. Zwłaszcza że model Y też biorę u nich. Kwestia tego czy Tesla będzie ogarniać dokumenty na czas. No chyba że trafisz na kogoś kto nigdy Tesli nie robił.
Tak jak napisałem. Santander Leasing to Santander Leasing ten główny a nie Multirent. Po otrzymaniu dokumentów rejestrują auto następnego dnia bez żadnych problemów (żadne wątpliwości co do wagi itp.) Zatem oni wiedzą co i jak.A który Santander może Multirent
też tak myślę, teraz przede wszystkim zmieniła się jedna rzecz - ilość pracowników, więc idzie coś załatwić, dodzwonić się, dostać odpowiedź na maila, więc nawet leasingi które nie ogarniają tematu tesli sobie powinny poradzić bo zwyczajnie zadzwonią, spytają, więc powinno pójść sprawnie i może nie będzie już więcej maili/telefonów od tesli po południu pt "zapłać jutro rano, albo zapomnij o aucie" bo będą na bieżąco informować, nie na ostatnią chwilę.Wszystkie wersje z napędem RWD mają dopisek "Wkrótce" czyli płyną statkiem (GRANDE NAPOLI) który ma dopłynąć do Europy (port Koper) ok. 14 maja.
Także szykuję się znowu wielki wydawanie tych modeli ale tym razem trochę wcześniej niż w ostatnim miesiącu kwartału więc może nie będzie już takiej spiny.
Tesla Y RWD II kwartał - dostępne od ręki