Tesla Model Y - gadżety

Michal

Moderator

radioaktywny

Pionier e-mobilności
A mi jeden czarny kołpak odpadł. Cholera wie gdzie. Wcześniej na pewno był przytarty, pewnie o krawężnik... Może coś się połamało i odfrunął :cry:.
Jak zmieniałem na oryginał to te czarne raczej mocno siedziały...
Po urlopie zamówię nowe... Będę miał wtedy 3 szt na wszelki... Ech...
Ja też straciłem, dokupiłem jedną sztukę u tego samego majfrenda gdzie wczesniej brałem komplet
 

Duracell

Zadomawiam się
Panowie, a poratuje mnie ktoś wiedzą o ograniczeniach prędkości na Autopilocie?
Jak to jest, że czasami nie umiem ustawić wyższej prędkości niż ograniczenie prędkości, a innym razem nie ma z tym problemu?
Albo jak to jest że czasami auto hamuje na ograniczenie prędkości, a innym razem auto minie znak, wyświetli ograniczenie prędkości, ale prędkości nie zredukuje?
Wybaczcie jak głupie pytania, ale cały czas się tego auta uczę ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ooooo żebyśmy tak wszystko wiedzieli co ta Tesla robi ?
Niestety, to konsekwencja map i czytania znaków i innych czynników które od lat są popiepszone.
Do tego ustawień w menu
Napisz co masz poustawiane w AP
 

KrzysztofFly

Moderator
Panowie, a poratuje mnie ktoś wiedzą o ograniczeniach prędkości na Autopilocie?
Jak to jest, że czasami nie umiem ustawić wyższej prędkości niż ograniczenie prędkości, a innym razem nie ma z tym problemu?
Albo jak to jest że czasami auto hamuje na ograniczenie prędkości, a innym razem auto minie znak, wyświetli ograniczenie prędkości, ale prędkości nie zredukuje?
Wybaczcie jak głupie pytania, ale cały czas się tego auta uczę ;)
Jak masz włączony autopilot (2x dźwignia), to nie ustawisz prędkości wyższej niż ograniczenia (+ limit ustawiony w menu) wtedy też działa automatyczna zmiana maksymalnej prędkości z ograniczeń i hamowanie. W zwykłym tempomacie (1x dźwignia) nie zmienia prędkości ze znaków i możesz ustawić wyższą niż dopuszczalna.
 

Michal

Moderator
Jak się dowiesz, to ja też chętnie przeczytam :D jeżdżę już 2,5 roku i nie wiem ;)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
@Duracell na drogach drugiej kategorii trzyma się znaków i czegoś co sobie ubzdura. Możesz jechać jedna trasa kilka razy i za każdym razem trochę inaczej te ograniczenia ustawia. Jedzie zawsze zgodnie z ustawieniami np +10. Natomiast na trasach szybkiego ruchu pozwala często ustawić wyższa prędkość, ale też nie wiem czemu. Ale wtedy autopilot np na ograniczeniu do 90 pozwala ustawić 130
 

Vangass

Posiadacz elektryka
Ja też straciłem, dokupiłem jedną sztukę u tego samego majfrenda gdzie wczesniej brałem komplet
Jakoś szukałem i nie widziałem 1 szt. Po urlopie jeszcze spróbuję raz...

BTW, jak się ma czarne kołpaki to BARDZO polecam czernidło do opon. To na prawdę robi robotę wizualnie i czarne kołpaki super pasują do czarnej opony (y)
 

pmlody

Pionier e-mobilności
@Duracell na drogach drugiej kategorii trzyma się znaków i czegoś co sobie ubzdura. Możesz jechać jedna trasa kilka razy i za każdym razem trochę inaczej te ograniczenia ustawia. Jedzie zawsze zgodnie z ustawieniami np +10. Natomiast na trasach szybkiego ruchu pozwala często ustawić wyższa prędkość, ale też nie wiem czemu. Ale wtedy autopilot np na ograniczeniu do 90 pozwala ustawić 130
E tam. Jeżdżę właśnie po reichu i dobrze czyta ograniczenia we wioskach. Nawet odwołania łapie :D
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U nas odwołaniem jest skrzyżowanie, więc jak jej mapa tego nie powie, to nie odwoła. Tabliczka busa pod ograniczeniem nic dla niej nie znaczy, a remonty trwają latami itp.
Do tego nie jest nic uniwersalne, bo ja w Kołobrzegu mam diametralnie inaczej niż ktoś spod Krakowa itp...
Jak pisałem na tym samym odcinku w jedną stronę jest S6 i ogranicznie gdzie nie przekroczysz o np 10km a w drugą stronę "no name" droga i dajesz ile chcesz czyli te 140 na AP i 150 na tempomacie.
Raz do tego jest np 50 km a za jakiś czas 90 prawidłowo by potem wrócić do 50ciu co jest błędem od np 2ch lat. A wszystko dotyczy tej samej drogi w tym samym miejscu.
Niemniej na AP da się jechać w trasie i chyba że względu na trzymanie pasa i bezpieczeństwo, najlepiej że znanych mi samochodów. Tylko trzeba poznać fochy i uczestniczyć w prowadzeniu a nie marudzić lub się bać zaufać. Na 5 prawie lat z FSD w naszym wydaniu .,nie pamiętam abym się spocił a jeżdże zawsze jak tylko się da. Używając do tego ciężarka
 
Top