Michal

Moderator
Raczej nastawiaj się na jakąś większą naprawę, bo nowe wersje z 12 V Li-ion nie powinny mieć takich problemów, więc coś chyba Ci szwankuje.
 

kzahel

Zadomawiam się
Nie zderzak, a tylko zaślepkę okrągłą i tam masz ukryte kable, no ale jak wolisz nic nie robić i czekać do 30 sierpnia czy jak ci tam wyznaczyli to OK twoja sprawa, ale na mnie się nie wyżywaj. Pozdrawiam i życzę Ci aby jak najszybciej twój kłopot został rozwiązany.
Po którym słowie albo zdaniu uznałeś że się na Tobie wyżywam? Daj chłopie spokój, po prostu jestem wkurzony na działanie serwisu tesli i dla mnie jest kpiną to, żebym ja sobie musiał coś sam naprawiać, rozbierać, podpinać co i tak nic nie da poza otwarciem samochodu jeśli to zadziała w ogóle. Taka nowoczesna firma, taki nowoczesny samochód, a ja czekam drugi dzień na jakąkolwiek reakcję serwisu, bo samochód który ma 2 miesiące zabokował całkowicie otwarcie mi go. Pozdrawiam
 

kzahel

Zadomawiam się
Ciastek przesłał instrukcję otwarcia auta i dokładnie to zrobi laweta jak przyjedzie, albo możesz zrobić to nawet sam. Nie wiem co się stało u ciebie ale ja tez miałem padnięty 12V w styczniu 2021 i dostałem zastępczy na czas naprawy.
ok, a w jaki sposób dostałeś samochód zastępczy, laweta przyjechała od razu z takim samochodem i zamieniła u Ciebie?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Nie zderzak, a tylko zaślepkę okrągłą i tam masz ukryte kable, no ale jak wolisz nic nie robić i czekać do 30 sierpnia czy jak ci tam wyznaczyli to OK twoja sprawa, ale na mnie się nie wyżywaj. Pozdrawiam i życzę Ci aby jak najszybciej twój kłopot został rozwiązany.
A tam już nie ma aku 16v? Jak tak to 12v możesz sobie podłączać do usranej śmierci i jedyne co zrobisz to otworzysz frunka.
Z drugiej strony fajny ten assistance, jak by samochód padł na MOPie w czasie podróży i już po 24 godzinach by się odezwali.
Ale że to Tesla…
to pewnie jest to jeden z elementów zabezpieczających przed kradzieżą, 🤔😎💪między innymi na gameboya 🤣,
auto z kia tak nie ma?.. 🙀🤣😎
Spokojna Twoja rozczochrana, moja jest już uodporniona na gameboya, a jak się trafi taki co potrafiłby ją rozgryźć to i z Teslą by sobie poradził.
 

Michal

Moderator
ok, a w jaki sposób dostałeś samochód zastępczy, laweta przyjechała od razu z takim samochodem i zamieniła u Ciebie?
Pojechałem do serwisu razem z moim autem i wróciłem zastępczym. Mieszkam w Warszawie.

Otwórz sobie sam auto i podładuj 12V zgodnie z instrukcją od Ciastek - to będzie najprostrze.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak to mówią : im dalej w las tym więcej drzew. Czyli im więcej użytkowników tym więcej takich problemów. Naciśnięcie paluchem na zaślepkę i... staje się mega problemem, przy tym brak czujnikoów to pikuś.
Ps.Pan z serwisu mobilnego wymienił wiązkę tylnej klapy w Tm3 LR, ale już elektryki siłowników Hanssow nie założył (bo nie ma takiej procedury) OK , musiałem ponownie sam to zrobić. W 2019 nie było elektrycznych siłowników
Tesla w nowej wiązce zrobila to co ja wcześniej 2 lata. Ale moim zdaniem to kicha i cienka robota . Kawałek gumy w miejscu zagięcia peszela.Może dali lepsze kable? Zrobiłem to brzydziej ale solidnie
Syn tym sterował, bo ja bym zakazał wymiany
Alle ok, nie czepiał się ingerencji
 

6a8

Posiadacz elektryka
W dość świeżym wątku o nowym akumulatorze "
https://forum.elektrowoz.pl/threads/tesla-akumulator-pokladowy-16-v
jest sporo informacji o tym nowym wynalazku.
Są opisane metody stawiania go na nogi, ale w Twoim przypadku ( nowe auto ) - to by się serwis musiał wypowiedzieć. Pewno powiedzą że nie, i nie ma się co dziwić. Chyba czeka Cię podróż z lawetą.
Wyrazy współczucia, napisz później jak to wyglądało, dla informacji innych użytkowników.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
A tam już nie ma aku 16v? Jak tak to 12v możesz sobie podłączać do usranej śmierci i jedyne co zrobisz to otworzysz frunka.
Przewody za zaślepką służą tylko do otwierania frunka, nawet w wersji z akumulatorem kwasowym.
Podłączenie 12V do akumulatora 16V może mieć sens. Choć go to nie naładuje, może go „aktywować”, by umożliwić naładowanie z baterii trakcyjnej. Patrz:
 

Michal

Moderator
Przewody za zaślepką służą tylko do otwierania frunka, nawet w wersji z akumulatorem kwasowym.
Podłączenie 12V do akumulatora 16V może mieć sens. Choć go to nie naładuje, może go „aktywować”, by umożliwić naładowanie z baterii trakcyjnej. Patrz:
Tym bardziej, że boostery zwykle dają +14V, a nie 12V.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Tesla tak jak piszecie to hiper/supernowoczesne 🤭 auto od najbogatszego człowieka, który planuje ludzi ma Marsa wysłać! 🤣💪🫣
Jest to jednak w pewnych aspektach marka eksperyment, dla ludzi z pasją gotowych na wyzwania i wyrzeczenia,no i z wiedzą, że w PL jest jeden serwis, więc można się spodziewać tego co za tym nastąpi.
Jak Ktoś chce mieć „spokojną głowę” to kupuje auto z serwisem (teoretycznie) za rogiem typu Citroen, Ford, Kia/Hyundai itp. 👍😎
 
Top