Tesla w wodzie

Michal

Moderator
Mógł też prowadzić w japońskich / klapkach, a te potrafią się zaplątać w pedał hamulca i nie możesz przełożyć nogi. Ja jeżdżę wtedy na bosaka.
 

inter

Pionier e-mobilności
Podobna sytuacja z przed kilku miesięcy gdzie kobitka, pomyliła pedały i rozwaliła ładowarkę i samochód który się ładował.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
a mi tutaj coś nie pasuje ... przecież ten samochód jest jakieś 20m od brzegu - czy kierowca chciał przetestować czy przez tą kałużę też przejedzie? czy po wjechaniu tak go prąd⚡ poniósł? 🤔
 

inter

Pionier e-mobilności
a mi tutaj coś nie pasuje ... przecież ten samochód jest jakieś 20m od brzegu - czy kierowca chciał przetestować czy przez tą kałużę też przejedzie? czy po wjechaniu tak go prąd⚡ poniósł? 🤔
On tak od razu sie nie utopił, pewnie z rozpędu trochę woda go poniosła, a jak się ratował woda sie wlała.
 

p0li

Pionier e-mobilności
...zjazd wydaje sie lagodny to moze chcial umyc auto "za darmoszkie" no i nie wyszlo
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A mnie to się wydaje, że to jest @cooler który miał już dość tego badziewia i postanowił go utopić ;)
O Jezu , chyba wysiadł ? Co prawda jak miał zasięg to moze pisał z pod wody ?
 

radioaktywny

Pionier e-mobilności
Zgodnie z zasadą dziennikarzy mówiącą, że dzień bez pożaru Tesli jest dniem straconym dmuchają w balon zatonięcie elektryka
 

cooler

Pionier e-mobilności
A mnie to się wydaje, że to jest @cooler który miał już dość tego badziewia i postanowił go utopić ;)
Badziewo, ale moje, a swoje inwestycje chronię :) Poza tym nie ma na co zamienić więc insurance fraud nie opłaca się. M3 HL to badziewo które przy moim nie jeździ, MS i MX to manufaktura nawet w porównaniu z moim egzemplarzem, to samo Merce.
Tak więc dzięki za troskę, mam się dobrze i auto też :)

A propos wody, miałem ostatnio wymienianą wiązkę haka (nigdy nie używaną) i od strony przewodów była cała w wodzie. Złącze haka (13 PIN) było dobre i szczelne, więc woda się nie wylała, tylko wypełniła złącze od strony przewodów pod sufit, co w końcu wykrył komputer. A wlała się... od strony kostki przez rurkę która powinna chronić przewody. Tylko że ta rurka a'la peszel jest rozcięta wzdłuż aby automat mógł łatwo włożyć przewody. Wszystko narażone na wodę spod kół, a najniższym punktem całości jest złącze 13 pin do haka (szczelne!).
Sprawdziłem - wszystkie zewnętrzne wiązki (światła, radary etc) to samo...

Janusz, to jebnie, pomyślałem jak odkryliśmy jak to jest zrobione.

Okręciłem taśmą izolacyjną całą rurkę i za jakiś czas skontroluję poziom wody w złączu do haka :) Był już blinker fluid, jest trailer plug fluid.

Dedykuję to tym którym nic się nigdy w Tesli nie zepsuło...😛
 
Last edited:
Top