Tesla w wodzie

EPI Energia Invest

Zadomawiam się
Przeczytaj to co napisałem. Wydostanie się samym oczkiem, bo oczko to nic innego niż ściśnięta rurka. Nie jest szczelna. W moim przypadku wyszła też pomiędzy termokurczliwką a oczkiem. To też nie jest szczelne połączenie. Piszecie jakieś teorie, a praktyka jest jaka jest. Jak to mawia mój ojciec - woda ma czas. Co roku zimą masz ileśtam razy zamarznięcie i rozmrożenie, a każde zamarznięcie to rozszerzenie się wody i powoli robienie sobie wyjścia. Po 5 latach w końcu połączenie się poddało i zaczęło kapać.
Tą tulejka oczkowa którą pokazałeś i ta którą ja pokazałem to są dwie różne tulejki.
1 do mojej woda nie wpłynie
2 nie pisze teorii od 2018 zrobiłem kilkaset instalacji PV w różnych warunkach, większość serwisuje/przeglądam nadal i nie miałem takiej historii na swoich instalacjach.
3 robię audyty i serwisy instalacji wykonanych przez inne firmy - można by książkę napisać.
Po prostu miałeś to źle/tanio wykonane, sam przyznaje są że woda przeszła w miejscu gdzie przy prawidłowym zarobieniu nic się nie dzieje.
Może pokaż zdjęcie jak to wyglądało.
Poza tym jeśli jest tak jak mówisz to ja bym wymienił cały przewód skoro w środku była, jest woda to rezystancja tej linki już wzrasta a lepiej nie będzie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Serio?

Gość utopił auto, a tu offtop o badziewnych rurkach :D
Bo jakby rurki były porządne i szczelne to po urlopieniu elektryka byś go zostawił do wyschnięcia i jeździł by dalej. Ale nie są szczelne więc już po aucie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
a kolega od wczoraj na forum?
O takich rurkach powinniśmy pogadać

1000000309.png
 

Ratt

Posiadacz elektryka
A tak na poważnie, czy stycznik HV w Tesli jest wodoodporny ?
Wygląda że tak, ale do jakiej głębokości ?
Patrząc na przytaczane tu już relacje z YT jak Tesla zanurza się cała i wyjeżdża to na pewno do poziomu dachu + 10 cm wytrzymuje.
 
Top