CyanAppl16
Posiadacz elektryka
Cześć,
Które z tych trzech aut byście wybrali?
Które z tych trzech aut byście wybrali?
Jako ciekawostkę powiem, że w bmw działa mi bez problemu kluczyk w telefonie, jest przycisk start, normalne klamki, dźwigienki kierunkowskazów, dźwigienka kierunku jazdy pod prawą ręką na tunelu środkowym. Z kolei w kii ev9 nie tylko kluczyk w tel, ale też czytnik palca - wtedy nie trzeba używać nawet przycisku start, jeśli to jest wyznacznikiem nowoczesności 😂😂😂Tesla. Inne to archaizm. Mają przycisk start stopBrakuje tylko 2 kluczy: jeden do stacyjki a drugi do drzwi !
Co kto lubi. Jeździłem BMW rok temu elektrycznym. 1. Żeby otworzyć auto musisz coś nacisnąć? Jakiegoś pilota? Klamkę wcisnąć lub guzik na niej? 2. Żeby odjechać musisz włączyć auto? Np tym przyciskiem start/stop? 3. Żeby włączyć auto musisz nacisnąć start/stop?Jako ciekawostkę powiem, że w bmw działa mi bez problemu kluczyk w telefonie, jest przycisk start, normalne klamki, dźwigienki kierunkowskazów, dźwigienka kierunku jazdy pod prawą ręką na tunelu środkowym. Z kolei w kii ev9 nie tylko kluczyk w tel, ale też czytnik palca - wtedy nie trzeba używać nawet przycisku start, jeśli to jest wyznacznikiem nowoczesności 😂😂😂
Zależy jakie zrobisz ustawienia. Auto może się otwierać kiedy się do niego zbliżasz. Zamyka się jak się oddalasz. Może się wyłączać jak wychodzi kierowca. Aby rozpocząć jazdę trzeba naciskać przycisk start - mnie to akurat pasuje, nie widzę problemuCo kto lubi. Jeździłem BMW rok temu elektrycznym. 1. Żeby otworzyć auto musisz coś nacisnąć? Jakiegoś pilota? Klamkę wcisnąć lub guzik na niej? 2. Żeby odjechać musisz włączyć auto? Np tym przyciskiem start/stop? 3. Żeby włączyć auto musisz nacisnąć start/stop?
Nie muszę nic naciskaćA wyłącza się samo? Musisz nacisnąć P czy jak TYLKO otworzysz drzwi?
Tak, to prawda patrzą ile pali ale czy 6 czy 7l/100km to myślę dla nikogo nie jest kluczowy parametr, osoby które biorą wersję aportowe myślę, że wcale na to nie zwracają uwagi.Od czasów wprowadzenia BEV takie myślenie się zmieniło (przynajmniej dla zwolenników). Wydajność energetyczna jest dość kluczowa - nawet podczas zakupu ICE ludzie patrzą ile pali.
Nie wiem, wydaje mi się że chyba chcą, patrz nowa klasa neue klasse.Wracając do BMW, to zdaje się że oni nadal tkwią w czasach spaliniaków i nie za bardzo jeszcze chcą robić lepsze niż średnie elektryki.
375 podstawowa wersja -14% rabat na dzień dobry.IX kosztuje z 450-500k
Można mieć i na iX leasing 2,5-3 zależy od parametrów, ale rozumiem, że nie każdemu takie mogą odpowiadać.więc mimo tego że podobał mi się bardzo to leasing 2.5 zamiast 6k wygrał![]()
Jak dla mnie 160km/h to abstrakcja, tak nie jeżdżę, chyba że jakbym miał lepiej wygłuszone auto... Ale nawet przy moim aktualnym spaliniaku w okolicach 140 zaczyna się robić wir w zbiornikuCo do zużycia to ,IX60 robiłem trasę autostradową i niestety jak wchodzi się na prędkości 160 i wyżej to robi się kosmos (tesla jeżdżę tak jak samochodem spalinowym po autostradzie,wiadomo że 160-170 jest użycie ponad 30 ale nie jest to 50)
Mi trochę szkoda wydać przez 2 lata 130k i zostać z niczym tj. oddać auto, ale co kto lubiNa EQS była mega promocja na koniec roku.Za Auto które katalogowo było 800k była wpłata 80k i 2 lata najem po 2.5 koła,więc jak na takie auto oferta atrakcyjna dla mnie. Niestety jak sobie pomyślałem co ile będę musiał się ładować jadąc na narty to zrezygnowałem.Ale jak ktoś nie robi dużo tras ,to proponuję poczekać do końca roku i kupić EQSa,auto jest po prostu super.
Trochę nie rozumiem zasad tego testu. Mógłbyś proszę wyjaśnić? Bo jak iX45 ma większy zasięg to dlaczego ładują się już po 391km a nie po 450?te wszystkie dane są dostępne w EV Database
View attachment 29186
View attachment 29187
View attachment 29189
View attachment 29188