Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

TomekK

Zadomawiam się
Jeśli w ustawieniach zgodzisz się na T&C i aktywujesz AP, to TACC jest niedostępny. Nie ma w tej chwili opcji ustawienia AP na podwójne kliknięcie, a TACC na pojedyncze. Będzie AP albo nic

Z tego wynika fakt, że AP nie degraduje się do TACC jak np. zmienisz pas na autostradzie. I na moment dzisiejszy nici z S3XY Continuous Autopilot.
Rozumiem, że w starym Y to działa bez problemu i tylko w Juniperze tak to obecnie mamy?

Pozostaje zatem czekać na aktualizację oprogramowania...
 

TomekK

Zadomawiam się
U mnie też nie znalazłem, a szkoda bo na autopilocie można jechać tylko do 140 km a na tempomacie można było do 160 km
Najgorzej jak się zacznie przyspieszać przed zmianą pasa na na autostradzie bez wyłączenia AP to potem można dostać blokadę na AP do końca jazdy.
Wczoraj wieczorem tak zrobiłem i potem ostatnie pół godziny musiałem jechać bez żadnego wsparcia, bo uznałem, że już nie ma sensu zjeżdżać na MOP.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Chyba nagram film z EV3 jak plynnie jedzie samo w miescie (bez launch control przy ruszaniu jak czasem Tesla)
Czytałem gdzieś, że jeśli zmniejszy się prędkość, to wtedy łagodniej rusza. Będę próbował ;)
i jak fajnie mozna zmienic pas bez walki z asystentami
To kwestia różnego podejścia do systemów - można bez problemu zmienić pas, jak ma się EAP. Można też fajnie zmienić pas, jak się ma działające FSD, czyli w US albo Chinach ;) No i do tej pory bez AEP można było użyć Commandera. Samo to, że istnieje coś takiego do Tesli jest ogromną zaletą.

Natomiast EV6 nie lubi się z moimi drogami. Lepiej na nich nie używać asystentów, bo można zawału serca dostać przy mijance. EV3 nie testowałem, ale zakładam, że działa tak samo.

Co mnie ciekawi, czy brak możliwości wyboru podczas jazdy między AP a TACC to wpadka, która zostanie poprawiona przy okazji aktualizacji, czy zapowiedź zmiany we wszystkich modelach. Bo nie sądzę, żeby akurat tylko w Juniperze miało to działać inaczej.
 

cooler

Pionier e-mobilności
chyba byla mowa o trybie chill
Potwierdzam, jak nie chce wku..iać pasażerów to w korku jadę na chill. Wtedy jest w miarę OK, gdyby nie olbrzymie odległości od poprzedzającego auta...
 

TomekK

Zadomawiam się
Co mnie ciekawi, czy brak możliwości wyboru podczas jazdy między AP a TACC to wpadka, która zostanie poprawiona przy okazji aktualizacji, czy zapowiedź zmiany we wszystkich modelach. Bo nie sądzę, żeby akurat tylko w Juniperze miało to działać inaczej.
Oficjalna instrukcja dla Junipera na stronie https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/pl_pl/ ma podane "Wersja oprogramowania: 2025.2", a obecnie mamy w autach 2024.44.58.X.

Chyba jeszcze kilka-kilkanaście dni temu (a na pewno tak mam w instrukcji PDF ściągniętej miesiąc temu z https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/pl_pl/Owners_Manual.pdf) w rozdziale "Funkcje Autopilota" \ "Ustawienia Autopilota" była mowa o opcji "Dwa kliknięcia" tak jak w Highlandzie.
Miejmy nadzieję, że to dodadzą niedługo, bo faktycznie to krok wstecz.
 
Top