Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

wxwx78

Zadomawiam się
oo. O tym nie wiedziałem. Ale słaby pomysł z tym autopilotem , dopiero teraz doczytałem.
 

nabrU

Moderator
Kojarzysz może, czy w starym Y było tak samo?

W każdej poprzedniej Tesli oprócz Junipera jest 'normalnie' (na razie) czyli osobno można mieć tempomat i AP
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
U mnie chyba nie ma tego problemu - jedzie na autopilocie i tempomcie - albo nie wiem o co chodzi :) tak samo jak z jakimś pikaniem o przekroczeniu prędkości???
Bo to pikanie jest w Juniper. W poprzedniej TMY tego nie było. Nie wiem jak w TM3 Highland ale też pewnie "pika".
 

solik

Pionier e-mobilności
w HL jest w ustawieniach opcja ostrzegania o wjezdzie do strefy ograniczen predkosci (w autopilocie, na dole) oraz ikonka glosnika na znaku ograniczenia predkosci - klikniecie w ten maly glosniczek wycisza pikanie (takie przy przekraczaniu predkosci) ale nie jestem pewien, czy opcja pierwsza tj ostrzegania musi byc wylaczona (ja mialem w demowce wylaczone a jezdzilem na demo z 10 razy)

1747695084782.png

pewnie z biegiem czasu bedzie jeszcze gorzej, w KIA zanim rusze musze robic procedure dezaktywacji asystenta utrzymania pasa ruchu i rowniez wyciszac te wszystkie ostrzezenia o znakach - chociaz mozna to zrobic przytrzymujac 2 guziki

ja tylko czekam az wpadna na pomysl, by na podstawie kamery na stale w Tesli wlaczyc asystenta uwagi (mimo wylaczonego autopilota) - w KIA mam kamere ktora mnie obserwuje i czesto zle odczytuje to, gdzie sie patrze i pika.. ic pan w ch
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
w HL jest w ustawieniach opcja ostrzegania o wjezdzie do strefy ograniczen predkosci (w autopilocie, na dole) oraz ikonka glosnika na znaku ograniczenia predkosci - klikniecie w ten maly glosniczek wycisza pikanie (takie przy przekraczaniu predkosci) ale nie jestem pewien, czy opcja pierwsza tj ostrzegania musi byc wylaczona (ja mialem w demowce wylaczone a jezdzilem na demo z 10 razy)

View attachment 28191

pewnie z biegiem czasu bedzie jeszcze gorzej, w KIA zanim rusze musze robic procedure dezaktywacji asystenta utrzymania pasa ruchu i rowniez wyciszac te wszystkie ostrzezenia o znakach - chociaz mozna to zrobic przytrzymujac 2 guziki

ja tylko czekam az wpadna na pomysl, by na podstawie kamery na stale w Tesli wlaczyc asystenta uwagi (mimo wylaczonego autopilota) - w KIA mam kamere ktora mnie obserwuje i czesto zle odczytuje to, gdzie sie patrze i pika.. ic pan w ch
W Juniper też jest ten głośniczek i trzeba go kliknąć przy każdej jeździe. Tzn. aktywuje się z powrotem podczas nowej jazdy. Jedyny sposób na permanentne wyłączenie to S3XY Commander.
 

solik

Pionier e-mobilności
plus taki, ze jeszcze sie da wylaczyc

permamentne wylaczenie przez commandera przypomina mi czasy jak w VAGu pierwsze co robilem to przez OBD wylaczalem start stop i inne ulepszacze

obawiam sie tylko tego, ze po ktoryms update to permamentne wylaczenie przestanie dzialac.. no ale coz, kolejny argument za zamowieniem s3xy stalks
 

wxwx78

Zadomawiam się
Nie planowałem zakupu S3XY, ale jeśli bo ten gadżet rozwiązałby ten absurdalny problem (nie rozumiem co Tesla chce tym osiągnąć), to kupię.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie planowałem zakupu S3XY, ale jeśli bo ten gadżet rozwiązałby ten absurdalny problem (nie rozumiem co Tesla chce tym osiągnąć), to kupię.
Unia tak nakazala, w spalinowych tez tak.
 
Top