fajnie, że ktoś rzucił okiem - pozwólcie więc, że zapytam - ten dashboard do czego chcielibyście wykorzystywać? do podsumowania jednodniowej podróży? podsumowania kilkudniowego roadtripa? czy jeszcze czegoś innego?
Ten dashboard jest perfekcyjny co do ujęcia danych w inny fajniejszy sposób jak już go skończysz.
Powinien być uzywany wg mnie do podsumowania tripow we wskazanym zakresie czasu - nie jest ważne czy to jeden jednodniowy trip, czy 3 tygodniowy trip za granicę..
Według mnie :
- ikony parkingu możesz dodać w ten sam sposób i wg tej samej logiki która jest w dashboard Timeline. Timeline tez odróznia ładowania od parkowania i nie ma z tym problemu. Może to jakaś składowa warunkowa typu IF...(ładujesz) TO... (nie pokazuj że parkujesz) GDY... (w tym samym miejscu)
- nie jest potrzebne wskazywanie poczatku i konca tripa (sam to wiesz i mozesz precyzyjnie wstawic zakres czasu aby zawezic). sam zobacz co mam odczytac z tej info ? 3 wyjazdy 1 powrót ?
zmieniono opinię - POPRAWKA PONIŻEJ
!!! POPRAWKA do tego tego co powyżej

Oznaczenie START-STOP przydaje się jak zrozumiesz dokładniej co to znaczy dla wykresu/zakresu czasu..
Poprawiam wiec - można to zostawic jeżeli doda sie ikony parkingu i nie będzie sie to kłócić graficznie.
Gdyby sie kłóciło - dla mnie osobiście ikona Parking ma wieksza wage.
.. lub
gdyby bylo nieczytelne to zrobic to ptaszkami typu click na wykresie (tak jak lejek na Timeline) zdejmujacymi/nakladajacymi warstwy informacji, czyli dla wskazanego zakresu czasu:
- pokaz lub schowaj parkingi
- pokaz lub schowaj pozycje start-stop
- pokaz lub schowaj miesca ladowanie AC i DC
- dodatkowo do powyższego to bardzo ważne sa miejsca na mapie oraz ich rodzaj z ich graficznym wskazaniem/rozróżnieniem oraz lista rozwijalna dla powtarzajacych się (z dokladniejszym opisem jak obecnie jest dla AC czy DC). Taka opcja byłaby tez niezbędna dla ikon Parking (pozycja, czas parkowania)
- ten dashboard powinien być "logicznie" kompatybilny z innymi czyli np. miejsca parking na dashboard Timeline z miejscami parkingu na mapie na dashboard Road Trip powinny być tożsame.
To przydatne dla orientacji gdy szukasz głebiej w szczegółach w róznych dashboardach bardziej dokładnych informacji.
- interesujace są tylko główne składowe takie key factor które juz miałeś np. czas jazdy, czas ładowania AC, DC, itd Zbyt dużo informacji może odwracac efekt.
I jeszcze jedna poprawka,
Koszt i koszt per km liczy sie (a raczej nie liczy sie) od złej podstawy.
Powinien byc kosztem przejechania wskazanego dystansu a tu dystans masz a kosztu nie.
Rozumiem że ten problem wystepuje tylko gdy w zadanym okresie czasu nie było żadnego ładowania i nie ma skad wziąźć jego kosztu za kWh aby dalej to obliczyc ?
