inter

Pionier e-mobilności
Instalacja na Synology, to jednak bajka, wszystko się samo robi ;)
 

eimi

Pionier e-mobilności
Korzystam z Tessie na Androida i Teslamate na Synology. Tessie jest bardziej user friendly, ale praktyczniejsze statystyki są w TeslaMate. Z tessie jest aplikacja na smartwatcha, z której często korzystam (np. otwieranie trunka z zegarka, albo jak zapomnę telefonu - otwieram auto zegarkiem bo w zegarku jest kluczyk tak jak w telefonie, a zegarek zawsze mam na ręku). W teslamate widzę realne zużycie energii na każdą trasę, w Tessie tego nie ma - tylko zużycie z Drive i ilość dostarcznego prądu w Charges. Jak się ładuje auto to podglądam w Tessie bo mogę zmienić łatwo ogranicznik prądu i widzę od razu wykresy na żywo. Ogólnie ciężko mi się teraz zdecydować na jedną z nich, bo każda ma swoje zalety i wady. Same gołe statystyki - wygrywa TeslaMate bez dwóch zdań. Rzeczywista funkcjonalność - wygrywa Tessie.

Jeżeli moja opinia coś pomogła zachęcam do przetestowania Tessie z mojego referala - Ty dostaniesz miesiąc za darmo, a ja lifetime za 10 poleconych subskrypcji: https://share.tessie.com/wMSiN8BzXFb chociaż nie sądzę żebym tyle kiedykolwiek nazbierał :p
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Mam już pomysł jak to zrobić, jak znajdę chwilę czasu to napiszę skrypt shellowy i zaktualizuję tutorial. Niestety nie mam za bardzo jak tego dobrze przetestować bo wszystkie moje rpi są w użyciu ale spróbuję zrobić wstępny test na rpi zero.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Jeśli komuś mało, to jeszcze można sobie zobaczyć https://abetterrouteplanner.com/ z podpięciem samochodu - zapisują się wszystkie przejazdy (tak jak ktoś pisał przy Tessie - tutaj też tylko zużycie z drive i statystyki ładowania). 5 EUR miesięcznie / 50 EUR rocznie.

Największa zaleta ABRP to, że płacisz raz, a masz i historię przejazdów/ładowań, i integrację danych z planowaniem przejazdów, i kalibrację referencyjnego zużycia do planowania przejazdów. Dzięki ABRP jestem w stanie zaoszczędzić 30-60 min. na trasie 1000km w porównaniu do nawigacji Tesli (na zachodzie, po prostu wybierając inne SuC).

Oczywiście daleko do TeslaFi, czy Teslamate z podsumowaniami, czy wyciąganiem wniosków o tym jak zachowuje się elektryk w określonych warunkach 😉
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Jeśli komuś mało, to jeszcze można sobie zobaczyć https://abetterrouteplanner.com/ z podpięciem samochodu - zapisują się wszystkie przejazdy (tak jak ktoś pisał przy Tessie - tutaj też tylko zużycie z drive i statystyki ładowania). 5 EUR miesięcznie / 50 EUR rocznie.

Największa zaleta ABRP to, że płacisz raz, a masz i historię przejazdów/ładowań, i integrację danych z planowaniem przejazdów, i kalibrację referencyjnego zużycia do planowania przejazdów. Dzięki ABRP jestem w stanie zaoszczędzić 30-60 min. na trasie 1000km w porównaniu do nawigacji Tesli (na zachodzie, po prostu wybierając inne SuC).

Oczywiście daleko do TeslaFi, czy Teslamate z podsumowaniami, czy wyciąganiem wniosków o tym jak zachowuje się elektryk w określonych warunkach 😉
Teslamate ma plugin integracyjny do abrp też.
 

gkas

Zadomawiam się
Zainstalowałem aplikację Tessie jako apkę na Garminie, jeszcze jej nie konfigurowałem, ale czy Tessie występuje także w jakiejś darmowej/okrojonej wersji tak żebym mógł otwierać przedni bagażnik z poziomu zegarka?
 
Top