TM3 LR 2021 zasieg

nyknow

Fachowiec
Wzrosły mandaty {kilka dni temu złapałem za jeszcze 400 8pkt), to wzrosną zasięgi
to się jeszcze na promocję załapałeś - ja tez wczoraj i dzisiaj (nie teslą) jeszcze poszalałem ekspresówka .... ale na szczęście bez konsekwencji :) ale od 1/1 to rzeczywiście trzeba będzie uważać - zobaczymy jeszcze czy zmieni się podejście policji....jak nie to nie będzie źle (w sensie odpuszczenia jak przekroczenie np mniejsze niż 20km/h)
 

Boko

Fachowiec
Od ponad tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem TM3 LR 2021.
Chciałem zapytać o zasięg. Podczas ustalenia limitu ładowania na 80% wyświetla mi się ok 450km, natomiast po przesunięciu na 100% ok 560km. Brakuje trochę do deklarowanych ponad 600km. Już sobie uświadomiłem że zima jest to znacznie mniej ale czy tesla sama szacunkowy przebieg już sobie obcięła biorąc pod uwagę dotychczasowe " spalanie " czy temperaturę na zewnątrz? Napiszcie jak to rzeczywiście jest i jak to wygląda u was.
Byl gdzies filmik w kategorii top 5 rzeczy ktore musisz wiedziec przed zakupem. Realny zasieg jaki powinnismy liczyc jest miedzy 20% a 80% baterii bo tak nalezy ladowac akumulatory od LG czyli instalowane wlasnie w LR. Tematu nie ma w bateriach LFP ale to byla jedna z kluczowych informacji jakie wzialem pod uwage przy wyborze. Stad decyzja padla na LR bo wiedzialem ze 90% czasu w roku bede jezdzil miedzy 20% a 80%
 

solik

Pionier e-mobilności
Long Range? Mi przejechał w zimę (2 tyg. temu) jadąc 140 km/h na autostradzie 390 km na luziku. I jeszcze trochę baterii zostało, a nie same opary. Więc podejrzewam, że jak bym jechał non-stop 95 km/h, to spokojnie 490 km by dało radę. Trochę to na siłę i ekstremum, ale to nie jest tak, że się nie da zupełnie.

potwierdzam, LR Q1 podroz Krakow - Wawa temperatura zewnetrzna -2/3*C jadac normalnie nie jak dziad tylko tam gdzie mozna 140 to 140 i czasem wiecej dojechalem przy ~10%.. dodatkowo po drodze mialem slonce, deszcz, troche wiatru, snieg z deszczem i czasem jakis sluzbowy superb na tyle

2 osoby, bez bagazu, zimowki 18" + kolpaki aero, start byl z 98 albo 99%, auto wpiete do wallboxa bylo przed wyjazdem
 

Bronek

Pionier e-mobilności
to się jeszcze na promocję załapałeś - ja tez wczoraj i dzisiaj (nie teslą) jeszcze poszalałem ekspresówka .... ale na szczęście bez konsekwencji :) ale od 1/1 to rzeczywiście trzeba będzie uważać - zobaczymy jeszcze czy zmieni się podejście policji....jak nie to nie będzie źle (w sensie odpuszczenia jak przekroczenie np mniejsze niż 20km/h)
Jak pisałem wcześniej.. Wybrali mi 132km/h na 90tce, bo ładnie zwolniłem do ok 50+ w wiosce.
A mieli 179km/h na kamerce. Jak tu nie lubić gliniarzy, tym bardziej że młodziutka blondynka była załodze pościgowej
 

krzyss

Pionier e-mobilności
potwierdzam, LR Q1 podroz Krakow - Wawa temperatura zewnetrzna -2/3*C jadac normalnie nie jak dziad tylko tam gdzie mozna 140 to 140 i czasem wiecej dojechalem przy ~10%.. dodatkowo po drodze mialem slonce, deszcz, troche wiatru, snieg z deszczem i czasem jakis sluzbowy superb na tyle

2 osoby, bez bagazu, zimowki 18" + kolpaki aero, start byl z 98 albo 99%, auto wpiete do wallboxa bylo przed wyjazdem
Tam jest z gorki. A takie wyniki sa zazwyczaj jak jeszcze masz wiatr w plecy.
Normalnie w zimie nie da sie zrobic TM3 400km przy predkosciach 140km/h bo zwyczajnie baterii nie starczy.
Jak rogrzejesz wczesniej baterie i przygotujesz do jazdy i beda spoko warunki to moze.
Ale zrob ta trase z Wawy do Krakowa i juz jest slabiej. Zreszta tam akurat nie ma dobrej drogi.

Warszawa - Swiebodzin jest ok 400km jedziesz zobaczyc Jezuska, nie ma szans na zrobienie tego z szybkoscia 140km/h i bez ladowania.
 
Top