TM3 LR RWD

TDEV

Zadomawiam się
Witam serdecznie.
Gdzieś czytałem niedawno o wersji Tesli 3 napęd na tył , jeden silnik ale z większym zasięgiem niż LR ?
Czy jest to ciekawa propozycja warta rozważenia, auto na taxi ma pracować.
Cały czas rozważam coś z dotacją ale nie mogę się zdecydować, między 3 a Y a tu ta nowa wersja wpadła...
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Witam serdecznie.
Gdzieś czytałem niedawno o wersji Tesli 3 napęd na tył , jeden silnik ale z większym zasięgiem niż LR ?
Czy jest to ciekawa propozycja warta rozważenia, auto na taxi ma pracować.
Cały czas rozważam coś z dotacją ale nie mogę się zdecydować, między 3 a Y a tu ta nowa wersja wpadła...
TM3 RWD LR było dostępne tylko w US. Nie słyszałem aby ktokolwiek w PL czy w DE sprzedawał taki model.

Jeżeli szukasz pod dotacje, to tego modelu już nie uświadczysz.
 

TDEV

Zadomawiam się
TM3 RWD LR było dostępne tylko w US. Nie słyszałem aby ktokolwiek w PL czy w DE sprzedawał taki model.

Jeżeli szukasz pod dotacje, to tego modelu już nie uświadczysz.
Poszukałem "głębiej" i znalazłem ten wpis...https://forum.elektrowoz.pl/threads/tesla-model-3-lr-rwd.3791/ Co o tym sądzisz?
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Miło zaskoczony jestem, prawdę mówiąc myślałem że to mit taki jak Tesla Model Plaid+ z powiększoną baterią, a tu taka miła niespodzianka.

Jak się uda kupić taką sztukę i jeszcze pod dotację to tylko gratulować.

Ciekawi mnie jak duża różnica w zasięgu między dwu silnikowym LRem.
 

TDEV

Zadomawiam się
Nie znam się na taksówkach. Jako użytkownik Modelu 3 wyobrażam sobie, że Model Y na taksówce będzie 8,5 raza lepszy od Modelu 3. Mniej więcej.
Wyższe auto zwiększa komfort wsiadania i podróży (miejsce na stopy). Piąte drzwi znacznie ułatwiają załadunek.
Właśnie to mnie nurtuje, czy patrzeć na zasięg czy na wygodę...
 

marco_25

Posiadacz elektryka
Ja bym się zasięgiem nie przejmował tylko postoje robił na ładowarkach niedaleko końca ostatniego kursu. Jako użytkownik taksówki wolałbym być wieziony Y ;). Rozmawiałem ostatnio dużo z taksówkarzami którzy Nissanami Leaf jeżdżą i nikt na zasięg nie narzekał, może zasięg to problem teoretyczny.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Trójka na taryfie, to taryfiarz jak lokaj będzie latał naokoło drzwi otwierać.
Ja niewielu pasażerów przewiozłem cywilną Trójką, ale m/w co drugi raz musiałem wysiadać gdy ktoś po raz pierwszy diabła zobaczył
 

TDEV

Zadomawiam się
Ja bym się zasięgiem nie przejmował tylko postoje robił na ładowarkach niedaleko końca ostatniego kursu. Jako użytkownik taksówki wolałbym być wieziony Y ;). Rozmawiałem ostatnio dużo z taksówkarzami którzy Nissanami Leaf jeżdżą i nikt na zasięg nie narzekał, może zasięg to problem teoretyczny.
Cały czas właśnie Y bardziej mnie woła do siebie;)
 
Top