To w końcu ekran dotykowy dobry czy jednak guziki lepsze?

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Od 10 lat czytam na autoblogu że ekran dotykowy jest beznadziejny a teraz co? Zmiana frontu? Przecież Tesla nie zapłaciła na pewno !
 

Attachments

  • IMG_0705.png
    IMG_0705.png
    1,1 MB · Liczba wyświetleń: 146

Ev3

Pionier e-mobilności
A po co? Bez odrywania wzroku od jezdni naciskam prawy przycisk na kierownicy i mówię "zimno mi" albo "gorąco mi" i samo się ustawia tak jak trzeba.
Nie wszystkie auta mają sterowanie głosowe takich funkcji.
A nawet jak mają, to nie zawsze masz ochotę drzeć się do samochodu, albo nie jedziesz sam.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
W godzinę nie nauczyłeś się całej konfiguracji i wszystkich sztuczek/skrótów?
Nawet nie próbowałem, ta godzina to była na jazdę.
Pechowo padało....

Wolę auta, których nie trzeba się uczyć bez sensu od nowa (pamięć już nie ta), tylko mają to co trzeba opisane na widzialnym przycisku.
 

zlp

Pionier e-mobilności
To też nie nauczyłbyś się przycisków i pokręteł.
Mam wrażenie że to próżna dyskusja, piszemy nie w temacie, a o Twoich przyzwyczajeniach.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
To też nie nauczyłbyś się przycisków i pokręteł.
Nie musiałbym bo dźwignia wycieraczek i kierunkowskazów byłyby na właściwym miejscu i działały tak, jak w 99,99% innych samochodów na rynku, więc w sposób mi doskonale znany.

I tego wymagam od samochodu - nie mam zamiaru nic zmieniać tylko dlatego, ze jakiś kretyn wymyślił sobie, że akurat u niego będzie wszystko inaczej.
Nawet jak kilku innych oryginałów z Chin postanowi to skopiować.
 

zlp

Pionier e-mobilności
No niestety nie masz racji. Mam 4 samochody VW, KIA, Fiat, Tesla i w każdym wycieraczki i spryskiwacze obsługuje się inaczej.
A podczas jazdy testowej Kią EV 6 to się pogubiłem, bo było jeszcze inaczej.
 

solik

Pionier e-mobilności
Co wiecej automatyczne wycieraczki np w EV3 mimo maksymalnej czulosci dzialaja tak zle jak w Tesli wiec ucza sie od najlepszych
 

Ev3

Pionier e-mobilności
No niestety nie masz racji. Mam 4 samochody VW, KIA, Fiat, Tesla i w każdym wycieraczki i spryskiwacze obsługuje się inaczej.

Spryskiwacz podczas deszczu nie jest żadnym zmartwieniem i o nim nic nie pisałem.
A to czy bieg przerywany bieg wycieraczek chodzi dół czy góra, nie ma większego znaczenia.
W obie strony da się jakieś przetarcie włączyć.

Nieporównywalne do braku dźwigni.
A podczas jazdy testowej Kią EV 6 to się pogubiłem, bo było jeszcze inaczej.
Tzn. co było?
 

zlp

Pionier e-mobilności
Nieporównywalne do braku dźwigni.
W Tesli jest przycisk pod kciukiem.
W moim pojęciu naciśnięcie go nie jest trudniejsze od szukania odpowiedniej pozycji wajchy.
Po naciśnięciu wyświetla mi się menu z wyborem trybu pracy wycieraczki, jeśli chcę to rolką pod drugim kciukiem ustawiam co mi pasuje. Jeśli chodzi o mnie, to genialne rozwiązanie.
Tzn. co było?
Nie wiem. Podczas krótkiej jazdy nie rozkminiałem.
 
Top