Tofik

vwir

Pionier e-mobilności
Dobrze, że z powrotem sobie przypomniał, jak się robi zawieszenia. Miałem Citroena DS5 i uwielbiałem go, ale jeśli chodzi o zawieszenie to było to zdecydowanie najmniej komfortowe auto jakim kiedykolwiek jeździłem.
 

p0li

Pionier e-mobilności
cytrynami z hydraulika jezdzilem od 1996r i ostetniego XM-a musialem sprzedac po przeprowadzce do niemiec - nie bylo tu sensownych mechanikow od hydrauliki
pierwsza jazda eC4 z salonu do domu od razu przypomniala te czasy
wyciszenie i zawieszenie robia robote
a przyspieszenie 9,5s do setki jakos przezyje :)
 

p0li

Pionier e-mobilności
duis pierwsze tankowanie do pelna i na ekranie - zuzycie od poczatku
 

Attachments

  • signal-2021-07-29-163612.jpeg
    signal-2021-07-29-163612.jpeg
    135,5 KB · Liczba wyświetleń: 10

Halczyn

Zadomawiam się
Ile e-c4 kosztowalo Cie w DE?
Korzystales z dofinansowania 6k€?
 

p0li

Pionier e-mobilności
w innym wątku rozpoczeła sie dyskusja o komforci w eC4

dla mnie jako starego cytryniarza, który nie jeden zaskórniak wydał na naprawę hydrauliki w jednym z kolejnych 7 cytryn z hydropneumatyką - komfort zawieszenia ze wszystkich współczesnych elektrycznych i nieelektrycznych aut - ten z eC4 najbardziej przypomina komfort hydro. oczywiście jej nie dorównuje - ale już niedużo brakuje - a dużą zaletą jest dużo mniejsze skomplikowanie całego zawieszenia, energo- i zmateriałochłonnośc, koszt i serwisowalność nowego zawieszenia.

a poniżej zamieszczam test tej cytryny przeprowadzony przez znanego z nowego Top Gear'a - Rory Reida

 

p0li

Pionier e-mobilności
a tu kolejna ciekawostka - tym razem z Austri

pan pokazuje jak dziala jazda autonomiczna 2 poziomu - i jak mozna oszukac sensoy w kierowncy

 

p0li

Pionier e-mobilności
proszę sie nie bać - to jest język fiński :) - i eC4 pod maską oraz od dołu na podnośniku

 
Top