Ja tam kupiłem, bardzo przyjemnie. Miłe panie i obsługa.A tam będziesz czekał. Poczuj klimat salonu BMW. Idź, porozmawiaj, poproś o przygotowanie oferty i termin jazdy próbnej, a potem będziesz elegancko zignorowany. Nigdzie tak nie olewają klienta jak tam
Jak będę miał chwilę to czysto turystycznie przejadę się na Conrada w Krakowie zobaczyć i5. Z otomoto wynika, że stoi jedno w salonie. Ciekaw jestem wrażeń na żywo.
może w tesli w warszawie mają takie samo podejście? olewają klienta i robią schody żeby tesle kupowali tylko miłośnicy marki?Ja tam kupiłem, bardzo przyjemnie. Miłe panie i obsługa.
Nie wiem skąd narzekanie na olewanie w BMW, ja miałem tak że byłem umówiony na jazdę próbną u Dobrzańskiego, przyjechałem a w recepcji mówią żebym poczekał, przez telefon dzwonią do opiekuna który mnie umówił i "zapomniał", więc zmieniłem salon i już tego samego dnia była umowa.
Oni badają commitment na ile faktycznie jesteś w procesie zakupowym, a na ile po prostu przyszedłeś zawracać D. Jak pokażesz że faktycznie szukasz to będą skakać, dzwonić i nawet załatwią samochód demo na weekend.
Oni po prostu nie są tam od sprzedaży.może w tesli w warszawie mają takie samo podejście? olewają klienta i robią schody żeby tesle kupowali tylko miłośnicy marki?
Wszystko fajnie, tylko jak mam się przekonać czy wykosztować się na bawarę, czy np. za parę miesięcy, jak mojej żabie 3 lata stuknie, wziąć Highlanda czy Y. Na starcie jest olewka i nawet jazdy próbnej nie miałem jak odbyć. Chciałem doświadczyć czy takie i4 jest warte dopłacić 20-30% w stosunku do Tesli. Jakby test wypadł pozytywnie to i commitment by się pojawiło. Najwyraźniej nie muszą się starać o klienta 🤷♂️Ja tam kupiłem, bardzo przyjemnie. Miłe panie i obsługa.
Nie wiem skąd narzekanie na olewanie w BMW, ja miałem tak że byłem umówiony na jazdę próbną u Dobrzańskiego, przyjechałem a w recepcji mówią żebym poczekał, przez telefon dzwonią do opiekuna który mnie umówił i "zapomniał", więc zmieniłem salon i już tego samego dnia była umowa.
Oni badają commitment na ile faktycznie jesteś w procesie zakupowym, a na ile po prostu przyszedłeś zawracać D. Jak pokażesz że faktycznie szukasz to będą skakać, dzwonić i nawet załatwią samochód demo na weekend.
i4 to raczej 50%, kluczem jest skonfigurowanie pojazdu, zobaczysz jak cena rośnie jak wrzucisz wszystkie must-have.Chciałem doświadczyć czy takie i4 jest warte dopłacić 20-30% w stosunku do Tesli. Jakby test wypadł pozytywnie to i commitment by się pojawiło. Najwyraźniej nie muszą się starać o klienta 🤷♂️
Liczyłem, można i 350k przebić, ale to jest cennikowo. Finalnie do wyrwania będzie za jakieś +30%, przynajmniej tak by oferty na otomoto sugerowały. Tylko że nadal mamy wtedy RWD, a nie AWD jak w Tesli.i4 to raczej 50%, kluczem jest skonfigurowanie pojazdu, zobaczysz jak cena rośnie jak wrzucisz wszystkie must-have.