Tutaj nie dyskutuje się o BMW, bo to forum Tesli

  • Thread starter Konto skasowane na życzenie 2023/11/09
  • Start date
  • Tags
    None

Halisep

Posiadacz elektryka
Cała niemiecka trójka ma tą wspólną cechę. Do mnie miał się odezwać ktoś z pobliskiego salonu audi, od razu jak tylko pojawi się e-tron do jazd testowych. Była wizyta w salonie, wstępna konfiguracja i tak jakoś od czasów końcowomaseczkowych słuch zaginął.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Do mnie mieli się odezwać z VW w sprawie mojej konfiguracji ID.4. Tak się odezwali, że dzisiaj jeżdżę Mach-E. W sumie to dobrze, że się nie odezwali ;)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
A tam będziesz czekał. Poczuj klimat salonu BMW. Idź, porozmawiaj, poproś o przygotowanie oferty i termin jazdy próbnej, a potem będziesz elegancko zignorowany. Nigdzie tak nie olewają klienta jak tam :)

Jak będę miał chwilę to czysto turystycznie przejadę się na Conrada w Krakowie zobaczyć i5. Z otomoto wynika, że stoi jedno w salonie. Ciekaw jestem wrażeń na żywo.
Ja tam kupiłem, bardzo przyjemnie. Miłe panie i obsługa.

Nie wiem skąd narzekanie na olewanie w BMW, ja miałem tak że byłem umówiony na jazdę próbną u Dobrzańskiego, przyjechałem a w recepcji mówią żebym poczekał, przez telefon dzwonią do opiekuna który mnie umówił i "zapomniał", więc zmieniłem salon i już tego samego dnia była umowa.

Oni badają commitment na ile faktycznie jesteś w procesie zakupowym, a na ile po prostu przyszedłeś zawracać D. Jak pokażesz że faktycznie szukasz to będą skakać, dzwonić i nawet załatwią samochód demo na weekend.
 

itguy

Posiadacz elektryka
Ja tam kupiłem, bardzo przyjemnie. Miłe panie i obsługa.

Nie wiem skąd narzekanie na olewanie w BMW, ja miałem tak że byłem umówiony na jazdę próbną u Dobrzańskiego, przyjechałem a w recepcji mówią żebym poczekał, przez telefon dzwonią do opiekuna który mnie umówił i "zapomniał", więc zmieniłem salon i już tego samego dnia była umowa.

Oni badają commitment na ile faktycznie jesteś w procesie zakupowym, a na ile po prostu przyszedłeś zawracać D. Jak pokażesz że faktycznie szukasz to będą skakać, dzwonić i nawet załatwią samochód demo na weekend.
może w tesli w warszawie mają takie samo podejście? olewają klienta i robią schody żeby tesle kupowali tylko miłośnicy marki? :D
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
może w tesli w warszawie mają takie samo podejście? olewają klienta i robią schody żeby tesle kupowali tylko miłośnicy marki? :D
Oni po prostu nie są tam od sprzedaży.
Ja tam kupiłem, bardzo przyjemnie. Miłe panie i obsługa.

Nie wiem skąd narzekanie na olewanie w BMW, ja miałem tak że byłem umówiony na jazdę próbną u Dobrzańskiego, przyjechałem a w recepcji mówią żebym poczekał, przez telefon dzwonią do opiekuna który mnie umówił i "zapomniał", więc zmieniłem salon i już tego samego dnia była umowa.

Oni badają commitment na ile faktycznie jesteś w procesie zakupowym, a na ile po prostu przyszedłeś zawracać D. Jak pokażesz że faktycznie szukasz to będą skakać, dzwonić i nawet załatwią samochód demo na weekend.
Wszystko fajnie, tylko jak mam się przekonać czy wykosztować się na bawarę, czy np. za parę miesięcy, jak mojej żabie 3 lata stuknie, wziąć Highlanda czy Y. Na starcie jest olewka i nawet jazdy próbnej nie miałem jak odbyć. Chciałem doświadczyć czy takie i4 jest warte dopłacić 20-30% w stosunku do Tesli. Jakby test wypadł pozytywnie to i commitment by się pojawiło. Najwyraźniej nie muszą się starać o klienta 🤷‍♂️
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Chciałem doświadczyć czy takie i4 jest warte dopłacić 20-30% w stosunku do Tesli. Jakby test wypadł pozytywnie to i commitment by się pojawiło. Najwyraźniej nie muszą się starać o klienta 🤷‍♂️
i4 to raczej 50%, kluczem jest skonfigurowanie pojazdu, zobaczysz jak cena rośnie jak wrzucisz wszystkie must-have.
 

KrzyCh

Posiadacz elektryka
Bo markę premium buduje się w oparciu o zasadę niedostępności. I to nie tylko w automotive.
Statystycznie, grupa docelowa to ludzie ceniący sobie bycie wyjątkowymi, których traktuje się inaczej niż pozostałych i to, żeby to było widać.
Dla jasności: kompletnie tego nie oceniam, piszę tylko jak definiowana jest grupa docelowa.

A niedostępność najtaniej jest uzyskać podnosząc cenę, „reglamentując„ dostęp czy np. tworząc dedykowaną ofertę dla podgrupy zawodowej Itp.
Oczywiście jednostkowy koszt produkcji BMW czy iPhone’a nie odbiega istotnie od modeli konkurencji.

Także nie ma co się stresować, że nie odpisują czy kosztuje dużo - to z definicji tak ma być.
😎 - proszę nie strzelać do posłańca 😉
 
Top