dojazdówek zwykłymi drogami było w tym jakieś 35km
dieslem, też mam dojazdówki
ale proporcje masz
DS 1,6D na krajówkach w rządku jak wszyscy bez butowania i używania pedału hamulca pali 3,5
ja`dy podmiejskie i po prowincji po około 10km do celu latem 5-5,5
zimą 6
Podejrzewam, że elektryk latem będzie zużywał 2,5-2,8 x więcej kwh niż diesel litrów ON
ale zimą to może być już 3,2-3,5 razy więcej
Nie liczymy strat na ładowaniu i podejrzewam, że część użytkowników nagrzeje wnętrza i aku bedąć na kablu, a tej energii już tablet nie pokaże
Pewnie znów dalej będe trollem, mimo że w firmie użytkujemu już EV i sam dla siebie zamierzam kupić, na razie szukam EQ4 w wywalonej wersji i bez kubłów do 272tys.
Bo dla części użytkowników EV liczą się tylko odczyty z tableta i naciąganie faktów na swój światopogląd, a nie czysta ekonomia i fakty, twarde dane.
Często jest to porównanie zużycia energii małego średniej klasy elektryka, do dużego spalinowego SUVA, a póżniej pitolenie, że nie widziałem diesla palącego 5l
Przy spokojnej jeździe poniżej 5l/100 pali focus ST diesel 200km mech
140km/h autostradą 7l nie przekroczy,
Zużycie energii zależne jest od masy, gabarytu budy i częstotliwości używania pedału hamulca!!!!!
Prędkość swoją drogą.