Urząd Dozoru Technicznego

luki

Pionier e-mobilności
OK. Niech kontrolują, w końcu od tego są (i może my się czujemy bezpieczniej), ale czy też umieszczają te windy na mapce? Każą sobie za to płacić? Kiedyś LPG też tankował tylko pracownik stacji, teraz leżą rękawiczki...
 

6a8

Posiadacz elektryka
Kiedyś przy tankowaniu LPG, wychodził pracownik, stawiał pachołek przed samochodem ( nie pamiętam już czy z tyłu też ) i tankował.
Co do tego przeszkolenia do podnoszenia EV, to ja akurat jestem za. Wyobraźcie sobie, że Wam podniesie byle jak, i wbije się w baterię ?

A co do UDT, to raczej powinni być zmuszeni do tego aby respektować zwyczaje przyjęte w innych krajach, szczególnie gdzie to odbywa się normalnie, a nie być państwem w państwie.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czy UDT to panstwowa instytucja ?
Nazywa sie Urzad Dozoru Technicznego, wiec pracuja tam chyba urzednicy ? 😀
Skoro sa pracownikami budzetowki, i to urzednicy/politycy maja wplyw na to co oni robia.
I tyle.
W DE wymagaja specjalnych szkolen zeby pracownik w wulkanizacji mogl podniesc samochod elektryczny.
Kazdy kraj ma jakies swoje udziwnienia.
Panstwo ma mozliwosci niwelowania papierkologii, ale to nie jest w jego interesie.
Czyli UDT jest dobre, tylko pracownicy UDT są źli… Czytasz w ogóle to co piszesz?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Czyli UDT jest dobre, tylko pracownicy UDT są źli… Czytasz w ogóle to co piszesz?
UDT jest dobre, pracownicy robia to co nakazuja im przepisy. Przepisy ustalaja debilni urzednicy, urzednikow wybieramy posrednio my.
Czytam a ty sie przypiepszasz.
 

vwir

Pionier e-mobilności
UDT jest dobre, pracownicy robia to co nakazuja im przepisy. Przepisy ustalaja debilni urzednicy, urzednikow wybieramy posrednio my.
Czytam a ty sie przypiepszasz.
No nie. Przepisy UDT są ustanowione przez pracowników UDT. A Ty nie wiesz o czym piszesz, ale bijesz pianę dla bicia piany, bo ktoś Ci wytknął, że piszesz głupoty.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No nie. Przepisy UDT są ustanowione przez pracowników UDT. A Ty nie wiesz o czym piszesz, ale bijesz pianę dla bicia piany, bo ktoś Ci wytknął, że piszesz głupoty.
Ty nadal nie rozumiesz zarzucajac innym pisanie glupot.
Pracownik to urzednik. Ma jakiegos szefa, ktory sie pewnie nie zna na tym czym kieruje i wychodza takie kwiatki. Jak by na gorze nie bylo pierdolnika to i na dole by go nie bylo.

Wszyscy podlegaja pod ustawy i przepisy, a te moga zmieniac te osly co nami rzadza.
Nie sa odpowiedzialni pracownicy ze postepuja zgodne z wymyslonymi przepisami i zarzadzeniami.

To tak jak z debilnym zaswiadczeniem o zwolnieniu z akcyzy dla EV. Nie jest winny pracownik wydzialu komunikacji ze go wymaga, tylko ten co wymyslil ze trzeba takie posiadac.

Jak w kazdej dziedzinie w tym kraju trzeba sie dostosowac do debilnych przepisow, albo odpuscic. Nie masz papierow na ladowarke ktore wymaga UDT, to nie bedziesz mial badania.
 

vwir

Pionier e-mobilności
No i właśnie w tym problem:
Nie masz papierow na ladowarke ktore wymaga UDT, to nie bedziesz mial badania.
To wymyśliło UDT. Nie ustawodawca, nie kosmici. Ustawodawca narzucił jedynie konieczność odbioru przez UDT. UDT mogło podejść do sprawy normalnie: masz papiery wymagane przez wszystkie inne kraje, montował ładowarkę gość z uprawnieniami to akceptujemy. Zamiast tego UDT (NIKT ****A INNY, TYLKO UDT) wymyśliło, że potrzebuje homologację, której nie wymaga nikt inny. Którą to homologację wydaje - a jakże - UDT. Za gruby hajs. Czy już coś zaczyna świtać, czy niebardzo? Nikt UDT nie kazał robić takich wymagań. Sami to wymyślili. Więc pisanie, że UDT nie jest złe, tylko tory były złe, podwozie było złe i w ogóle to wszyscy są winni tylko nie UDT to pisanie kompletnych głupot. Tak, ten szef z UDT też jest winien.
 

marcus09

Nowy na Forum
No i właśnie w tym problem:

To wymyśliło UDT. Nie ustawodawca, nie kosmici. Ustawodawca narzucił jedynie konieczność odbioru przez UDT. UDT mogło podejść do sprawy normalnie: masz papiery wymagane przez wszystkie inne kraje, montował ładowarkę gość z uprawnieniami to akceptujemy. Zamiast tego UDT (NIKT ****A INNY, TYLKO UDT) wymyśliło, że potrzebuje homologację, której nie wymaga nikt inny. Którą to homologację wydaje - a jakże - UDT. Za gruby hajs. Czy już coś zaczyna świtać, czy niebardzo? Nikt UDT nie kazał robić takich wymagań. Sami to wymyślili. Więc pisanie, że UDT nie jest złe, tylko tory były złe, podwozie było złe i w ogóle to wszyscy są winni tylko nie UDT to pisanie kompletnych głupot. Tak, ten szef z UDT też jest winien.
A zadałeś sobie trud przeczytania ustawy o dozorze technicznym? Jeśli nie to zanim zaczniesz pisać że ktoś sobie tam wymysla zajrzyj do niej i zobacz do czego ustawodawca zobowiązał udt.
 

vwir

Pionier e-mobilności
A zadałeś sobie trud przeczytania ustawy o dozorze technicznym? Jeśli nie to zanim zaczniesz pisać że ktoś sobie tam wymysla zajrzyj do niej i zobacz do czego ustawodawca zobowiązał udt.
Zadałem.

Może po kolei, jedno po drugim: możesz mi wskazać w którym punkcie rozporządzenia ustawodawca nakłada na UDT obowiązek pobierania comiesięcznych opłat od każdej ładowarki za utrzymanie mapki? Ja nie znalazłem.
 
Last edited:

marcus09

Nowy na Forum
Zadałem.

Może po kolei, jedno po drugim: możesz mi wskazać w którym punkcie rozporządzenia ustawodawca nakłada na UDT obowiązek pobierania comiesięcznych opłat od każdej ładowarki za utrzymanie mapki? Ja nie znalazłem.
A ja znalazłem choć trochę to trwało

Rozporządzenie określające wysokość stawek opłaty za nadanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego, uznanie kodu oraz ich utrzymanie w systemie teleinformatycznym oraz terminu wnoszenia tej opłaty
 
Top