Czyli UDT jest dobre, tylko pracownicy UDT są źli… Czytasz w ogóle to co piszesz?Czy UDT to panstwowa instytucja ?
Nazywa sie Urzad Dozoru Technicznego, wiec pracuja tam chyba urzednicy ? 😀
Skoro sa pracownikami budzetowki, i to urzednicy/politycy maja wplyw na to co oni robia.
I tyle.
W DE wymagaja specjalnych szkolen zeby pracownik w wulkanizacji mogl podniesc samochod elektryczny.
Kazdy kraj ma jakies swoje udziwnienia.
Panstwo ma mozliwosci niwelowania papierkologii, ale to nie jest w jego interesie.
UDT jest dobre, pracownicy robia to co nakazuja im przepisy. Przepisy ustalaja debilni urzednicy, urzednikow wybieramy posrednio my.Czyli UDT jest dobre, tylko pracownicy UDT są źli… Czytasz w ogóle to co piszesz?
No nie. Przepisy UDT są ustanowione przez pracowników UDT. A Ty nie wiesz o czym piszesz, ale bijesz pianę dla bicia piany, bo ktoś Ci wytknął, że piszesz głupoty.UDT jest dobre, pracownicy robia to co nakazuja im przepisy. Przepisy ustalaja debilni urzednicy, urzednikow wybieramy posrednio my.
Czytam a ty sie przypiepszasz.
Ty nadal nie rozumiesz zarzucajac innym pisanie glupot.No nie. Przepisy UDT są ustanowione przez pracowników UDT. A Ty nie wiesz o czym piszesz, ale bijesz pianę dla bicia piany, bo ktoś Ci wytknął, że piszesz głupoty.
To wymyśliło UDT. Nie ustawodawca, nie kosmici. Ustawodawca narzucił jedynie konieczność odbioru przez UDT. UDT mogło podejść do sprawy normalnie: masz papiery wymagane przez wszystkie inne kraje, montował ładowarkę gość z uprawnieniami to akceptujemy. Zamiast tego UDT (NIKT ****A INNY, TYLKO UDT) wymyśliło, że potrzebuje homologację, której nie wymaga nikt inny. Którą to homologację wydaje - a jakże - UDT. Za gruby hajs. Czy już coś zaczyna świtać, czy niebardzo? Nikt UDT nie kazał robić takich wymagań. Sami to wymyślili. Więc pisanie, że UDT nie jest złe, tylko tory były złe, podwozie było złe i w ogóle to wszyscy są winni tylko nie UDT to pisanie kompletnych głupot. Tak, ten szef z UDT też jest winien.Nie masz papierow na ladowarke ktore wymaga UDT, to nie bedziesz mial badania.
A zadałeś sobie trud przeczytania ustawy o dozorze technicznym? Jeśli nie to zanim zaczniesz pisać że ktoś sobie tam wymysla zajrzyj do niej i zobacz do czego ustawodawca zobowiązał udt.No i właśnie w tym problem:
To wymyśliło UDT. Nie ustawodawca, nie kosmici. Ustawodawca narzucił jedynie konieczność odbioru przez UDT. UDT mogło podejść do sprawy normalnie: masz papiery wymagane przez wszystkie inne kraje, montował ładowarkę gość z uprawnieniami to akceptujemy. Zamiast tego UDT (NIKT ****A INNY, TYLKO UDT) wymyśliło, że potrzebuje homologację, której nie wymaga nikt inny. Którą to homologację wydaje - a jakże - UDT. Za gruby hajs. Czy już coś zaczyna świtać, czy niebardzo? Nikt UDT nie kazał robić takich wymagań. Sami to wymyślili. Więc pisanie, że UDT nie jest złe, tylko tory były złe, podwozie było złe i w ogóle to wszyscy są winni tylko nie UDT to pisanie kompletnych głupot. Tak, ten szef z UDT też jest winien.
Zadałem.A zadałeś sobie trud przeczytania ustawy o dozorze technicznym? Jeśli nie to zanim zaczniesz pisać że ktoś sobie tam wymysla zajrzyj do niej i zobacz do czego ustawodawca zobowiązał udt.
A ja znalazłem choć trochę to trwałoZadałem.
Może po kolei, jedno po drugim: możesz mi wskazać w którym punkcie rozporządzenia ustawodawca nakłada na UDT obowiązek pobierania comiesięcznych opłat od każdej ładowarki za utrzymanie mapki? Ja nie znalazłem.