Usterka - Układ klimatyzacji wymaga serwisu VCFRONT_a447

MiKo

Posiadacz elektryka
Jesteś pewny, że robiłeś ten dłuższy z trzymaniem hamulca?
Sprawdziłem i w internetach piszą, że z rolki + pedał hamulca to to samo co Wyłączenie zasilania:
1645713928503.png

zródło: https://www.findmyelectric.com/blog/how-to-reboot-and-reset-your-tesla-complete-instructions/
 

Michal

Moderator
U mnie jakiś czas temu nic nie dawało "Power Off" robione z interfejsu - auto nie chciało się wyłączyć.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
U mnie ten sam problem, ale twardy reset przywrocil ogrzewanie, tylko to jest problem sprzetowy z pompa ciepla, zdaje sie ze szroni sie parownik i przestaje przepuszczac powietrze. Bylem w serwisie i ogolnie sciema na maxa bo nie maja zaworow do wymiany, wiec jak stwierdzili "dolalismy plynu chlodzacego".
Ostatnio nie mialem okazji ladowac sie na DC w okolicach 0 stopni, wiec nie wiem czy nadal jest problem.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Tak podsumowując jakość Tesli:
Mam wrażenie że chyba rzadko kto na tym forum nie miał jakiś kwiatków z swoją Teslą, nie restartował bo coś zdechło albo nie odwiedzał serwisu i to parę razy (ja już paręnaście). A są to w większości nowe samochody z polskiego salonu Tesli, często mniej niż rok.
Wniosek:
Pomimo naszej sympatii do Tesli i filozofii Elona musimy przyznać że jakość Tesli jest słaba i jednak mocno odbiega od jakości Toyoty (nie mówiąc o np. Lexusie) i chyba jest na poziomie słabych francuskich. Mi po ostatnich poprawkach w serwisie (wymiana tylnej szyby) skrzypią tapicerki z tyłu, a od niedawna również z przodu. Wracając z Łeby ostatnio straciłem znów kamery i musiałem 2 razy restartować podczas ładowania żeby załapały znowu (kręciło się kółko na wszyskich i nic nie było widać). Dla porównania zrobiłem ostatnio 7 letnią Toyotą Sienną ponad 1000km na narty i było kompletnie bezstresowo, wszystko działa jak nowe, multimedia grają, kamery działają, tempomat nie marudzi, elektryczne drzwi przesuwne działają... Kurde, jak inny świat normalnie. Tymczasem wsiadając codziennie do Tesli spodziewam się że pojadę/dojadę, ale też nastawiam się że będzie "i co znowu dziś nie działa, działa dziwnie lub nie da się włączyć/wyłączyć?".
Pojeździłem znów Toyotą i zachciało mi się elektryka ale właśnie od Toyoty... Bez wodotrysków ale solidne działanie wszystkiego co jest na pokładzie. I kurde żeby w Toyocie Tercel z 1997r nic nie skrzypiało na wybojach, a w Tesli zaczyna skrzypieć jak w starym rupieciu... Masakra!
Sorry, ale muszę się wyżalić. Mi jakoś miłość do "technologii" Tesli przez te ciągłe awarie/niedoróby przeszła...
 

p0li

Pionier e-mobilności
generalnie masz rację tylko to porównanie do francuzów to mam nadzieję że masz na myśli Dacię?
bo mnie włąśnie dobiega 20 tys w Citroenie i do tej pory absolutnie nie miałem jakichkolwiek problemów - nic nie odpadło, nic się nie zawiesiło, dokupić musiałem jedynie gumowe dywaniki na zimę itd
jak już to może bardziej jakość VWeja można porównać do Tesli
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie, generalnie francuskie, Dacia to mistrzostwo wykonania za tą kasę. Miałem kolegę fana francuskich i nigdy ale to przenigdy nie miał sytuacji gdy wszystko mu działało. Nawet w czasie jazdy potrafiły się wyłączać zegary lub wycieraczki zasuwać po suchej szybie. Ale twierdził że wygodne zawieszenie i tak jeździł. Citroen, Peugeot, Renault. Wybacz, ale po tym co widziałem to nikt mnie nie przekona, zresztą w USA wycierają produkty Stellantis podłogę w ratingach niezawodności, zresztą nikt tam francuzów nie kupuje. Prędzej ktoś do Francji ściągnie Amerykańca niż w drugą stronę.
W Skodzie Superb kolegi też wycieraczki zasuwają nie wiadomo dlaczego same oraz potrafi na autostradzie dać po hamulcach "bo tak" sam z siebie. Taki urok :)
Nigdy nie miałem takich jazd z żadną Toyotą, stąd twierdzę co twierdzę. Przykład anegdotyczny? Nie sądzę. Jakoś mało francuskich jest na Taxi, myślisz że też przypadek?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja jestem chyba wyjątkowym szczęściarzem, albo Ty masz wielkiego pecha.
Moja Tesla przez rok przejechała 22 tys km, nie miałem żadnej awarii, czy konieczności restartu systemu, nie byłem w serwisie…
Nie parują mi lampy, nie łuszczy się lakier i nie skrzypi zawieszenie.
Nawet pendrive dzisiaj odżył…
Jedyne co zrobiłem w aucie na samym początku to regulację drzwi i wygłuszenie nadkoli.
Jest mi przykro, że nie się nie dzieje z tą Teslą, bo zostanę uznany za fanboya i wyznawcę Muska, przez co niektórych teslahejterów na tym forum 😟😉
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ja jestem chyba wyjątkowym szczęściarzem, albo Ty masz wielkiego pecha.
Coś mi mówi, że Cooler trafił na felerne TM3 niestety..
Jest mi przykro, że nie się nie dzieje z tą Teslą, bo zostanę uznany za fanboya i wyznawcę Muska, przez co niektórych teslahejterów na tym forum 😟😉
Ejże, bez takich :D Nie zachowujcie się (=Teslowcy) jak nasze wolskie katabasy, które okupują PL od ponad 1000 lat a i tak nadal uważają/twierdzą, że są dyskryminowani, hejtowani, poniżani 🤣 Stanowicie prawie że sektę na forum, a jak wiadomo w kupie siła :D

Pozdrawiam
 

usrobo

Posiadacz elektryka
Ja jestem chyba wyjątkowym szczęściarzem, albo Ty masz wielkiego pecha.
Moja Tesla przez rok przejechała 22 tys km, nie miałem żadnej awarii, czy konieczności restartu systemu, nie byłem w serwisie…
Nie parują mi lampy, nie łuszczy się lakier i nie skrzypi zawieszenie.
Nawet pendrive dzisiaj odżył…
Jedyne co zrobiłem w aucie na samym początku to regulację drzwi i wygłuszenie nadkoli.
Jest mi przykro, że nie się nie dzieje z tą Teslą, bo zostanę uznany za fanboya i wyznawcę Muska, przez co niektórych teslahejterów na tym forum 😟😉
napisz coś o tym wygłuszeniu?
 

MiKo

Posiadacz elektryka
Mam wrażenie że chyba rzadko kto na tym forum nie miał jakiś kwiatków z swoją Teslą,
Nie twierdzę, że Tesla jest niezawodna, ale uważam, że wnioskować powinno się na podstawie badań statystycznych a nie wpisów na forum.

Wnioskowanie o awaryjności modelu/marki na podstawie forum, które z natury służy do rozwiązywania problemów jest u podstawy błędne, ponieważ jak komuś wszystko działa to o tym nie pisze. No i nie wszyscy użytkownicy Tesli są zarejestrowani na forum.

Dodatkowo, interpretacja danych jest kluczowa - która Tesla jest awaryjna? jak porównać wolumen sprzedaży Toyoty który jest 5 razy większy od Tesli?
 
Top